بهترین عایق های حرارتی نانو سطوح داخلی و خارجی سازه ها : نانو پوشش های عایق حرارتی نانو عایق هایی هستند که می توانند انقلابی عظیم در روش های عایق کاری حرارتی بوجود آورند. زیرا آنها در سطح مولکولی و ماکروسکوپی طراحی شده اند و هوا را در بین ذرات به دام می اندازند. نانو رنگ عایق و یا نانو پوشش ها بسیار کارآمدتر از مقره های معمولی مانند فایبر گلاس و پلی استایرن هستند و می توانند بدون آسیب زیست محیطی عمل کنند. از آنجایی که هوا در سطح مولکولی به دام می افتد، یک نانو عایق و نانو پوشش حتی با چند اینچ ضخامت می تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

بهترین عایق های حرارتی نانو سطوح داخلی و خارجی سازه ها

به طور کلی، مواد تشکیل دهنده عایق های حرارتی نانو ، دارای کیفیت بسیار بالاتری نسبت به عایق های تشکیل شده به روش های قدیمی تر را دارا می باشد. در عایق های حرارتی ساخته شده از مواد قدیمی، سه نوع روش انتقال گرما وجود دارد که عبارتند از:

  • هدایت گرما (لرزش مولکول های داخل دیوار).
  • شار گرما ( بین ذرات هوا در که در سلول ها حبس شده اند).
  • تابش گرما (بین دیوارهای مخالف یکدیگر ).

اما در مقایسه با عایق حرارتی نانو، باید بگوئیم که، در مواد عایق حرارتی مبتنی بر فناوری نانو، یک یا چند راه از راه های انتقال حرارت ذکر شده، به کل بسته می شود. به همین دلیل این نوع عایق ها می توانند ضریب انتقال حرارت ساختارهای ساختمان را کاهش دهند. به این ترتیب به کار بردن عایق های حرارتی نانو در ساختمان ها می تواند به صورت بهینه تری مانع از هدر رفتن گرما و انرژی شود و به این ترتیب باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه ها نیز می شود.

عایق های حرارتی نانو عایق های حرارتی نانو, بهترین عایق حرارتی سازه ها

نانو پوشش عایق حرارتی با کمترین تخریب و بدون داشتن کوچکترین خطری برای حفاظت از چوب، فلز ، سنگ و عایق کاری پوشش های دیگر استفاده می شود. پوشش های حفاظتی در برابر اشعه فرابنفش توسط Ecology Coatings جایزه نقره ای نوآورانه برای نوآوری در رقابت جوایز نوآوری فناوری وال استریت ژورنال را به دست آورده است. زباله، کاغذ و دیگر محصولات قابل تجدید می تواند به محصولاتی تبدیل شود، که تمایل به انحلال در آب را دارند. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق حرارتی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.