کاربرد عایق ساندویچ پانل سقفی در انواع سازه ها : ساندویچ پانل یک متریال ساختمانی پیش ساخته در زمینه ساخت و ساز می باشد. ساندویچ پانل شامل دو لایه از یک ماده سفت و سخت است که به هر دو طرف یک هسته سبک وزن متصل می شود. پانل های ساندویچ گاهی اوقات به عنوان پانل های کامپوزیت یا پانل های عایق بندی ساختاری نامیده می شوند ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پانل دارای وزن سبکی است در بعضی موارد خاص برای ساخت دیوار یا سقف از آن‌ها استفاده می شود.

کاربرد عایق ساندویچ پانل سقفی در انواع سازه ها

لایه میانی این صفحات از ماده ای عایق و سبک وزن ساخته می شود. جنس لایه میانی ممکن است از موادی مانند پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه، پلی اورتان یا XPS باشد. دو طرف این لایه را ورق های فلزی می پوشاند. جنس ورق های فلزی نیز معمولا ورق گالوانیزه یا ورق رنگی یا آلومینیوم پیش رنگ شده یا ورق آلوزینک پیش رنگ شده است. پانل ساندویچی یک نوع مصالح ساختمانی پیش است که وظیفه اصلی آن عایق حرارتی است. ساندویچ پانل در دو نوع دیواری و سقفی تولید می شوند. پانل به طور گسترده ای به عنوان یک روکش خارجی برای ساختمان های تک و چند طبقه ای مورد استفاده قرار گیرند.

عایق ساندویچ پانل سقف عایق ساندویچ پانل سقف, درزبندی ساندویچ پانل

استفاده از پنل ساندویچ در انواع سردخانه‌ ها و صنایع برودتی، دفاتر کارگاهی، درمانگاه صحرایی سرویس بهداشتی، نمازخانه و محیط آموزشی، تعمیرگاه سیار، پست نگهبانی، ویلاهای یک و دو طبقه- واحدهای امدادی در زمان‌های بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، دیوار و سقف سالن‌های تولید، ساختمان ‌های اداری و هتل‌ها، کانکس، کانتینرها کاربرد ساندویچ پانل در مخازن چند جداره، پوشش سوله انبارها، خانه‌ها و ویلاهای، ساندویچ پانل در صنایع، پوشش سوله، باشگاه و سردخانه، واحدهای امدادی در زمان‌های بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، مسکونی، انبار غلات، مدارس و درمانگاه‌ های سیار، سردخانه گوشت و لبنیات، خانه‌های سیار و کاروان ‌ها، استخرهای سرپوشیده و سالن‌ های ورزشی، دیوار و سقف ساختمان ‌های صنعتی، دیوار و سقف کاذب و دیوار تقسیم داخلی و اتاق‌ های اداری در کارخانه ‌ها می‌باشد. همچنین ساندویچ پانل ‌ها کاربردهای گوناگونی دیگری هم در صنایع مختلف دارد ازجمله ساخت کانکس، کانتینر، کانکس‌های یخچال دار ثابت و متحرک، سازه و خانه پیش ساخته، کمپ‌ها اسکان موقت، سوله، سازه فلزی، سازه فضایی، انبار و بارانداز، مجتمع‌های ورزشی، کارخانه صنعتی و تولیدی، سردخانه‌های صنعتی و نیمه صنعتی کاربرد دارد. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق بندی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.