عایق سفید بام بهترین جایگزین انواع عایق رطوبتی سنتی : قیرگونی در مقایسه با ایزوگام به دلیل این که احتمال خطای انسانی در اجرای آن کمتر از ایزوگام است، عایق بندی بهتری انجام می دهد. علت این امر این است که قیر مورد استفاده در قیرگونی برای قابل استفاده بودن باید ذوب شود، ولی در ایزوگام با استفاده از مشعل یا تورچ پشت صفحات ایزوگامی داغ و ذوب شده و سپس چسبانده می شود. به همین دلیل احتمال پوسته کردن و عدم اتصال در لبه ها و همچنین عدم اتصال در نقاطی مانند لوله های تهویه و پایه های سازه ای مانند پایه برج های خنک کن و … به وجود می آید.

عایق سفید بام بهترین جایگزین انواع عایق رطوبتی سنتی

عایق بام سفید همان طور که گفته شد پایه آب بوده و قابلیت تنفس دارد، بنابراین در عین این که عایق رطوبت و آب است، رطوبت انباشته شده در زیر لایه رنگ را با مکانیزم مولکولی به بیرون هدایت می کند ، که این امر باعث خشک ماندن لایه های زیرین می گردد. بنابراین برخلاف قیرگونی و ایزوگام که به هیچ عنوان رطوبت زیرین به بیرون راه ندارد و باعث رشد میکروارگانیسم ها و قارچ و کپک می گردد، در عایق سفید لایه های زیرین خشک و عاری از هر گونه میکرو ارگانیسم هستند. یکی دیگر از مزایای عایق سفید بام نسبت به قیرگونی و ایزوگام، تردد پذیر بودن لایه های رنگ عایق سفید می باشد و برخلاف قیرگونی و ایزوگام که به خصوص در فصول سرد سال بسیار خشک و شکننده می گردند و با کوچکترین فشاری ترک می خورد و می شکنند، این اتفاق در رنگ عایق سفید بام بروز پیدا نمی کند و میزان کشسان بودن عایق سفید که در گرما و سرما نیز خاصیت خود را حفظ می کند، مانع از آسیب دیدن آن در ترددها می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید روی بام عایق سفید روی بام, بهترین عایق رطوبتی جدید

بعضی اوقات برای سرعت بخشیدن به این پروسه با حرارت دادن بتن می توان آب آن را زودتر خارج کرد که این یک عامل بسیار منفی بر مقاومت و کیفیت پایانی بتن است. زیرا هیچ وقت نمی توان حرارت و گرمای مناسب و دقیقی به بتن القا کرد در نتیجه این کار بخش های بالایی ملات سیمانی مقدار بیشتری آب از دست داده و زودتر خشک می شود در مقایسه با بخش های زیرین که این حالت باعث ایجاد شرایط گرادیان دمایی و شیب هیدرولیکی می گردد که کیفیت بتن را کاهش می دهد. حال اگر از روش عایق بندی سنتی برای آب گریز نمودن استفاده شود چون قیر گونی و ایزوگام به حرارت نیاز دارند عملا آنچه را بیان کردیم اجرا می گردد و از تنفس بهینه ملات سیمانی ممانعت می گردد. بنابراین بهترین راه حل استفاده از ایزوگام سفید می باشد زیرا پای هیچ گونه حرارتی در میان نیست و معضلاتی را که در بالا اشاره نمودیم نخواهیم داشت.