ترمیم و درزگیری ترک سطوح بتنی با چسب ماستیک VBR : چسب ماستیک VBR ماده ای است یک جزئی بر پایه پلیمرهای اصلاح شده ، رزین ها و  حلال های مخصوص .این چسب به صورت سرد قابل اجراء می باشد. همچنین از چسبندگی مناسبی بر روی سطوح بتنی و فلزی برخوردار است. ماستیک ها درپایه ‎های مختلف شیمیایی پلی یورتان، پلی سولفاید، قیری، و سیلیکونی عرضه می‎گردند.

ترمیم و درزگیری ترک سطوح بتنی با چسب ماستیک VBR

انتخاب یکی از انواع این محصول بر مبنای کاربرد استفاده از این ماده صورت می‎پذیرد، از جمله سایر کاربردهای ماستیک می توان به ترمیم ترک های آسفالت، درزبندی قطعات پیش ساخته و لوله‎ها، درزبندی نمای کامپوزیت، آب بند نمودن سد و نیروگاه‎ها – منهول‎ها – مخازن آب آشامیدنی – کانال‎ های آب و فاضلاب – کانالهای آبیاری – دور پنجره‎ها و … اشاره کرد. قوی ترین و پر کابرد ترین نوع ماستیک‎ ها پلی یورتان می‎باشد. ماستیک ‎های پلی یورتان به صورت تک جزئی بر پایه رزین پلی یورتان طراحی شده اند و به عنوان نسل جدید الاستومرهای ترموست پرکننده درزهای انبساطی می‎باشند. این نوع ماستیک با مقاومت بالا در برابر نور خورشید و با دوام عالی، سریع خشک می‎شوند و با توجه به ضد جلبک و خزه بودن برای پر نمودن هر نوع درز انبساطی بسیار مناسب هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

موارد مصرف ماستیک VBR :

 چسب ماستیک VBR جهت ایزولاسیون و پوشش کلیه سطوح بتنی و فلزی به کار می رود :

  • کوتینگ لوله های صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی
  • لاینینگ مخازن و کانال های فاضلاب
  • پوشش لوله ها و سازه های بتنی و فلزی

چسب ماستیک VBR چسب ماستیک VBR, انواع چسب درزبندی بتن

مزایای بهترین چسب ماستیک VBR :

⬅️  به صورت خمیر آماده به مصرف بسته بندی می‌شود.
⬅️ اجرای آن سریع و آسان است .
⬅️  در محیط های شیمیایی مقاوم می باشد .
⬅️ چسبندگی بسیار خوبی بر روی اغلب سطوح دارد .
⬅️  قابل اشتعال نبوده ، بی بو و فاقد مواد سمی است .

طریقه کاربرد چسب ماستیک در انواع سطوح فلزی و بتنی : قبل از اجرای این محصول سطح مورد نظر می بایستی کاملا” خشک گردد. تمیز و عاری از هرگونه گرد وغبار  باشد. فاقد مواد چربی و نفتی بوده و هرگونه مواد اضافه چسبیده به سطح از آن جدا گردد. از مزایای این چسب ماستیک می توان گفت که این محصول به صورت خمیر آماده به مصرف اجرای آن سریع و آسان است. با کاربری این چسب ماستیک در انواع سطوح فلزی و بتنی در کارخانجات و صنایع پتروشیمی و در برابر مواد مصرفی شیمیایی در این صنایع و در برابر محیط های شیمیایی مقاوم می باشد .این چسب های پایه پلیمری دارای چسبندگی عالی بر روی اغلب سطوح بیرونی و فضاهای داخلی ساختمان ها می باشد. به دلیل خواص و ویژگی که دارد و به دلیل قابل اشتعال بودن باید در مصرف آن دقت شود ، این ماستیک بی بو و فاقد مواد سمی است.