عرضه پوشش های آلی ضد خوردگی جهت عایق کاری فلزات : این پوشش ها به صورت لایه ی بسیار نازکی، فلز را در برابر محیط محافظت می کنند. انواع لاک ها، رنگ ها، لعاب ها، لاستیک های قیری و پلاستیک ها پوشش های آلی هستند که می توانند ارتباط فلز را با محیط تا اندازه ای قطع کنند و در نتیجه موجب حفاظت فلزات گردند. عامل مهم در توسعه پوشش های آلی، صنعت نفت است که اجزای اصلی تشکیل دهنده رزین های شیمیایی را تولید می کند.

عرضه پوشش های آلی ضد خوردگی جهت عایق کاری فلزات

پوشش های آلی با توجه به عوامل مشخصی از جمله سازه، جنس سازه، طول عمر سازه، شرایط فرآیندی و سرویس، شرایط جوی و غیره متغیر هستند. در تولید و طراحی پوشش های آلی مقاوم به خوردگی پارامترهایی نظیر قدرت حفاظتی پوشش، ساختار مولکولی پوشش و نقش پوشش بسیار حائز اهمیت است. ساده ترین نوع پوشش آلی استفاده از رنگ ها به عنوان آستر و رویه است.  همچنین برحسب نوع فرآیند، روش‌های محافظت به ۲دسته دائمی و موقت تقسیم می‌شوند. در روش ‌های دائمی، سطح مورد نظر به وسیله پوشش‌های آلی نظیر رزین‌های سنتزی یا پوشش‌دهی به روش رسوب الکتریکی مانند پوشش ‌های روی به مدت بسیار طولانی در مقابل پدیده خوردگی مقاومت می‌کنند. در روش‌های محافظت موقت، از یک سیال مانند گریس‌ها، روغن‌ها، واکس‌ها و اسپری‌ها برای جلوگیری از خوردگی استفاده می ‌شود.

به ۷ دلیل عمده، محافظت از فلزات در برابر خوردگی مورد نیاز است :

۱ـ حفظ ظاهر سطوح به منظور کاربری نهایی.
۲ـ نگهداری شکل و اندازه ابعاد سطح مورد نظر.
۳ـ جلوگیری از اتلاف منابع اولیه و مواد خام.
۴ـ حفظ و افزایش ارزش افزوده و جلوگیری از تغییرات نامطلوب در خواص فیزیکی آن.
۵ـ تضمین عملیات نهایی روی ورق‌های خام.
۶ـ کاهش هزینه‌های نگهداری.
۷ـ اطمینان از کارکرد و کارآیی دستگاه‌ها و تجهیزات فلزی.

پوشش های آلی ضد خوردگی پوشش های آلی ضد خوردگی, انواع پوشش ضد خوردگی

رنگ در واقع ترکیبی از مواد مختلف است که می تواند علاوه بر رزین شامل رنگدانه و پرکننده، حلال و افزودنی ها باشد و وظیفه ی آن علاوه بر ایجاد فام و زیبایی محیطی، حفاظت از اشیا در برابر عوامل طبیعی همچون ضربه، خراش، خوردگی، سائیدگی، مواد شیمیایی و... می باشد. از مهم ترین رنگ های صنعتی که به عنوان رنگ های ضد خوردگی در صنعت از آن ها استفاده می شود می توان به کولتار اپوکسی، آستری اتیل سیلیکات، آستری زینگ ریچ اپوکسی و رنگ های پلی اورتان اشاره نمود. گروه رنگ های اپوکسی با عوامل سخت کننده پلی آمید و پلی آمین دارای ویژگی های مطلوبی از قبیل چسبندگی عالی، مقاومت در برابر خوردگی و مواد شیمیایی، مقاومت در محیط های مرطوب و هم چنین سختی بالا است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.