اجرای عایق کاری رطوبتی پلیمری پشت بام ها با بهترین مواد : یکی از روش ‌های آب بندی پشت بام استفاده از عایق پلیمری یا آب بند پلیمری است، عایق های پلیمری روش مناسبی برای آب ‌بندی پشت بام هستند و ضد آب و ضد حرارت بودن از ویژگی‌های این نوع از عایق رطوبتی است. عایق های پلیمری خود به دو بخش عایق پلیمری تک جزئی و عایق پلیمری دو جزئی تقسیم می‌شوند. عایق پلیمری تک جزئی بر اساس رزین اکریلیک و استایرن اکریلیک ساخته و تولید می‌شود و یکی از بهترین عایق های برای آب بندی پشت بام است. عایق های پلیمری دارای مقاومت بالا و عمر بالایی هستند و با محیط ‌زیست سازگار هستند. عایق ‌های پلیمری دو جزئی کیفیت بهتری نسبت به عایق پلیمری تک جزئی دارند و در عملکرد رضایت بیشتری را به همراه دارند.

اجرای عایق کاری رطوبتی پلیمری پشت بام ها با بهترین مواد

این نوع از عایق های پلیمری شامل دو جزء هستند که یک بخش آن بر پایه رزین استایرن اکریلیک است و بخش دیگر آن که به صورت پودر است، بر پایه نانو ذرات و سیمان هیدرولیک است. مواد به کار رفته در عایق های پلیمری عامل مناسبی برای پُر کردن و کامل کردن درزها هستند. در عایق کاری رطوبتی این عایق ‌رطوبتی به وسیله نفوذ به بافت و لایه‌های زیرین مانع از ورود رطوبت به بافت داخلی ساختمان شده و سطح را به صورت کامل آب بندی می‌کند. وزن عایق ‌رطوبتی بسیار سبک است به گونه‌ای که  در فرآیند عایق کاری رطوبتی وزن کم این محصول هیچ گونه اضافه باری را به سازه وارد نمی ‌کند. همچنین فشار آب زیادی در عایق ‌رطوبتی قابل تحمل است که به صورت کامل نیز غیر قابل اشتعال است. بهترین عایق رطوبتی عایقی است که بتوان با استفاده از آن ساختمان خود را ضرر و زیان‌های ناشی از رطوبت حفظ کرد. چرا که رطوبت یک عامل موثر در فرسودگی بنا است و بی‌توجهی به آن هزینه‌های هنگفتی روی دوش ما خواهد گذاشت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پلیمری پشت بام عایق پلیمری پشت بام, انواع عایق رطوبتی نانو پلیمری

این عایق رطوبتی یک عایق رطوبتی سرد اجراست که جهت عایق کاری و آب ­بندی پشت بام به کار می­رود. نصب عایق رطوبتی در این نوع پس از ترکیب پودر و مایع آن روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی و سنگی انجام می­‌شود. از آنجا که در بیشتر مواقع متخصصان حرفه‌­ای برای نصب عایق رطوبتی از عایق‌­های پلیمری جهت عایق­‌کاری و آب­‌بندی استخرها و مخازن آب استفاده می­‌کنند. یکی از مواردی مهم نصب عایق رطوبتی پلیمری در اجرای آب ­بندی پشت بام و عایق ‌­کاری فضاهایی نظیر روف گاردن­‌ها در ساختمان باید در نظر گرفته شود، مبحث بتن در کف پشت بام‌هاست. همان­طور که می‌­دانید، اجرای سقف ساختمان با توجه به طراحی و قدمت بنا جزییات مختلفی دارد. بنابراین، متخصص در آب­ بندی پشت بام موارد مربوط به عدم یکپارچگی را باید به دقت بررسی و نکات اجرایی لازم را جهت نصب عایق رطوبتی در نظر بگیرد.