خرید پوشش ها و لاینینگ های ضد خوردگی پلی اوره سازه های بتنی : پلی اوره پوشش ضد خوردگی که استفاده گسترده‌ ای بعنوان ضد خوردگی در خطوط انتقال و مخازن ذخیره نفت، مایعات نفتی، آب، ‏گاز، مواد شیمیایی و همچنین عرشه و آب‌خور کشتی دارد. این فرمولاسیون به نحوی طراحی شده که علاوه بر ایجاد ‏سد در مقابل رطوبت، چسبندگی فوق‌ العاده به بستر دارد و باعث تقویت حفاظت کاتدی می‌شود.‏ در واقع پلی اوره به دسته ای از پلیمرها اطلاق می شود که از واکنش تک مرحله ای بین ایزوسیانات و آلیاژ رزین ها به دست می آید. تکنولوژی نوین پوشش های افشانه ای پلی اوره به عنوان زیرمجموعه ای از سیستم های پوششی پلی یورتانی از مقاوم ترین نوع پوشش ها و عایق های محافظتی در جهان محسوب می شوند و دامنه ی کاربرد آن ها روز به روز افزایش پیدا می کند.

خرید پوشش ها و لاینینگ های ضد خوردگی پلی اوره سازه های بتنی

پوشش ها و لاینینگ های ضد خوردگی می بایست به صورت محکم و مطمئن به سطوح بتنی زیر کار بچسبند که در این خصوص سازه بتنی باید طوری ساخته و اجرا گردد که دارای ماکزیمم قدرت نگهداری پوشش و نیز از مقاومت کششی خوبی برخوردار باشد. به طور کلی پوشش ها و لاینینگ های حفاظتی پشتیبان و نگهدارنده خود نمی‌ باشند (به جز لاینینگ داخل پیت ها و مخازن که در آنجا پوشش از یک خود پایداری و ایستایی مناسب برخوردار می باشد) و معمولاً در مقابل تنش های خمشی ضعیف عمل می کنند. بنابراین سازه بتنی مسلح باید بتواند تا حد امکان از تغیر شکل های ناشی از بارهای خمشی و ارتعاشی جلوگیری کند همچنین می بایست از ایجاد ترک در بتن که ناشی از نشست و یا انقباض بتون می باشد و نیز بارهای تنشی جلوگیری گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد خوردگی پلی اوره پوشش ضد خوردگی پلی اوره, عایق کاری با پوشش های پلی اوره

اگر پلی یوریا (پلی اوره) ساخته شده، خالص باشد یکی از بهترین عایق های ساختمانی است و حتی در کفپوش های ساختمانی نیز می توان از آن استفاده نمود. در واقع به دلیل بافت و ترکیبات پلی یوریا (پلی اوره)، این نوع پوشش برای کف پوش یا پوشش های محافظتی در ساختمان ها، مانند یک پوشش یکدست، سفت و محکم است و در برابر هر گونه مواد قلیایی و اسیدی، بسیار مقاوم است. همچنین پلی یوریا به راحتی تمیز می شود و بسیار با محیط زیست سازگاری دارد. در واقع پلی اوره به دلیل کیفیت مکانیکی اش همانند یک پوشش فوق العاده سخت، یکپارچه، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر سایش عمل می کند. از لحاظ شیمیایی در برابر هر نوع آسیبی توسط قلیا، اسید و محصولات مشتق شده از نفت مقاوم است. به علاوه پایداری باکتریایی دارد، سازگار با محیط زیست بوده و به راحتی تمیز می گردد.