کفپوش پلی اوره سرد جدیدترین پوشش کف سازه های بتنی : پلی اوره سرد عموما برای مصارف خانگی و کارهای کوچک و پلی اوره ی گرم برای مصارف تخصصی و صنعتی استفاده می گردد. در پلی اوره ی سرد زمان گیرش پس از اختلاط اجزا در حدود ۳ الی ۴ ساعت است و در اجرای آن نیازی به استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیچیده نبوده و با استفاده از ابزار معمولی مانند رول، غلتک و… می توان پوشش را اجرا نمود. همچنین نیازی به ماسکه کردن محیط اطراف محل پوشش نیست. پلی اوره سرد در برابر تشعشعات فرابنفش پایدار است و به صورت دستی، توسط غلتک، ماله لاستیکی یا تجهیزات پاششی اجرا می شود و قابلیت استفاده برای تمام سطوح را دارا است که در ادامه به مرور اجمالی خواص گرید های مختلف آن خواهیم پرداخت.

کفپوش پلی اوره سرد جدیدترین پوشش کف سازه های بتنی

پلی اوره از جدیدترین و مقاوم ترین نوع پوشش های محافظتی در جهان می باشد که دارای دامنه کاربرد بسیار وسیع از جمله کفپوش های صنعتی و پوشش های محافظتی با خواص فوق العاده عالی همراه با مقاومت های شیمیایی، فیزیکی، مکانیکی و حرارتی بسیار بالاست. در واقع پلی اوره به دلیل کیفیت مکانیکی اش همانند یک پوشش افوق العاده سخت ، یکپارچه، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر سایش عمل می کند. از لحاظ شیمیایی در برابر هر نوع آسیبی توسط قلیا، اسید و محصولات مشتق شده از نفت مقاوم است.پایداری باکتریایی دارد، سازگار با محیط زیست بوده و به راحتی تمیز می گردد. کفپوش پلی یوریا یکی از پوشش هایی که در سال های گذشته به عنوان پوشش ضد خوردگی و پوشش آب بند کننده سطوح فلزی ، بتنی و بسیاری زمینه های دیگر استفاده می شود و از بهترین انواع پوشش شناخته شده است، کفپوش پلی یوریا (پلی اوره) می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید. کفپوش پلی اوره سرد کفپوش پلی اوره سرد, عایق کاری کف سازه های بتنی

موارد مصرف پلی یوریا (پلی اوره) :

  • نیروگاه ها،
  • تجهیزات پتروشیمی،
  • پالایشگاه،
  • سدها،
  • خطر لوله مدفون در خاک و مغروق درآب های شور و تازه،
  • آببند کردن استخرها و مخازن،
  • کف پارکینگ ها و سالن های ورزشی،
  • تجهیزات سردخانه ای.
پوشش پلی یوریا از پایداری حرارتی و مقاوم در برابر نور خورشید (UV) برخوردار می باشد. کفپوش پلی یوریا راهکار اصلی و دایمی جهت تعمیر مخزن آب شرب بتنی و مخازن آب شرب فلزی می باشند. پوشش پلی اوره، مدت زمان اجرای بسیار کوتاه دارد. پوشش های پلی اوره با دارای مدت زمان اجرای بسیار کوتاه می باشند.