بهترین عایق چسبی حرارتی برودتی لوله های ساختمانی در گوهردشت : عایق الاستومری لوله ای از فوم لاستیکی سلول بسته ساخته شده است، که دارای ساختار سلولی غیر متخلخل و بستۀ بزرگتر از ۹۰ درصد است. عایق الاستومری لوله ای در ضخامت ها و قطرهای مختلفی تولید میشود که متناسب با سایز لوله هایی است که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. عایق الاستومری لوله ای، دارای پایداری بسیار مناسبی بوده و مقاومت بسیار بالایی در مقابل کندانس، فقدان حرارت و انتقال صوت دارد. انعطاف پذیری عایق الاستومری لوله ای و پودری که درون آن بکار برده شده، از حرکت اضافۀ عایق جلوگیری کرده و سرعت نصب عایق را افزایش میدهد. همچنین به علت استفاده نشدن از موارد مضر برای محیط زیست و انسان در تولید عایق الاستومری، هیچگونه ضرری متوجه سلامت انسان و محیط زیست نمی گردد.

بهترین عایق چسبی حرارتی برودتی لوله های ساختمانی در گوهردشت

این نوع از عایق های حرارتی و برودتی الاستومری که به شکل لوله ای می باشند (عایق لوله ای یا فوم لوله ای) جهت عایق کاری لوله های آب موجود در ساختمان ها، پاساژها، هتل ها و …، لوله های سرمایش و گرمایش، لوله های ۵ لایه مانند؛ سوپر پایپ و نیو پایپ، لوله های سبز و سفید رنگ، لوله های موجود در موتورخانه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. این عایق های نسل جدید (فوم الاستومری لوله ای) جایگزین پشم شیشه و فوم های سفید رنگ بوده و در تمامی سایز و مدل ها موجود می باشند. عایق های الاستومری لوله ای ظاهری مانند لوله دارند. عایق های الاستومری لوله ای کاربردهای فراوانی در ساختمان های مسکونی، ادارات، کارخانه ها و... دارند. عایق های الاستومری بهترین و مناسبترین جایگزین برای عایق های پشم شیشه می باشند. از این عایق ها می توان در عایق کاری لوله های آب ساختمان ها، پاساژها، هتل ها و... استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق چسبی لوله عایق چسبی لوله, انواع عایق های چسبی آب بندی

از فواید عایق های الاستومری می توان موارد زیر را ذکر کرد :

1-   عایق های الاستومری لوله ای جذب کننده ی صدا می باشند.

2-   عایق های الاستومری لوله ای را می توان به سرعت اجرا نمود.

3-   عایق های الاستومری لوله ای نسوز بوده و مانع آتش می باشند.

4-   عایق های الاستومری لوله ای در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم می باشند.

5-   عایق های الاستومری لوله ای ضد پوسیدگی می باشند.

6-   عایق های الاستومری لوله ای.

امروزه عایق های لوله ای الاستومری جایگاه مناسبی را در میان مشتریان کسب نموده اند. به طوری که این عایق ها جایگزین عایق های قدیمی و سنتی شده اند. عایق های لوله ای الاستومری به دلیل دارا بودن دانسیته ی زیاد موجب جلوگیری از پرت حرارتی و برودتی می شوند. برای استفاده از عایق های لوله ای ابتدا می بایست عایق لوله ای را از کنار به وسیله ی کاتر باز نمائیم. در مرحله ی بعدی سطح لوله را به وسیله ی چسب مخصوص عایق لوله ای الاستومری چسبناک می کنیم و در مرحله ی بعدی عایق لوله ای را به دور لوله انداخته و بعد قسمت چاک خورده عایق لوله ای را با چسب آغشته می نمائیم. در پایان درز لوله را با استفاده از نوار درزگیر عایق های لوله ای الاستومری پر می نمائیم. تمامی مراحل بالا برای عایق کاری لوله ها در کم ترین زمان ممکن صورت می گیرد.