نحوه اجرای عایق فوم الاستومری عایق بندی در لوله های ساختمان : عایق لوله ای الاستومری حرارتی یا فوم لوله ای الاستومر با دانسیته بالا از پرت حرارتی و برودتی جلوگیری نموده و این نوع از عایق ها جایگرین عایق های سنتی و قدیمی در بازار گردیده اند. نحوه کار با عایق های لوله ای به این ترتیب می باشد که؛ ابتدا عایق لوله ای را از بغل به وسیله کاتر باز نموده (چاک می دهیم) سپس سطح لوله را با چسب مخصوص عایق الاستومریک آغشته می نماییم. در مرحله بعد عایق لوله ای را دور لوله انداخته، محل درز عایق را با همان چسب آغشته نموده و بعد بر روی محل درز عایق از نوارهای درزگیر مخصوص عایق لوله ای استفاده می نماییم. به این ترتیب عایق نمودن لوله های مورد نظر به اتمام خواهد رسید.

نحوه اجرای عایق فوم الاستومری عایق بندی در لوله های ساختمان

عایق های لوله ای شکل الاستومریک یا فوم لوله ای الاستومری لوله ای در مدل های: ساده، با روکش آلومینیوم و چهارصد میکرون موجود بوده که نوع ساده آن برای محیط و فضاهای بسته و انواع آلومینیومی آن در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند. این روکش های آلومینیومی، عمر مفید عایق را در برابر انواع شرایط جوی، اشعه UV خورشید و … بالا برده و به آن استحکام و زیبایی خاصی می بخشد. عایق های لوله ای الاستومری در انواع مختلفی تولید و به بازار ارائه می شوند. از جمله عایق ها تولید شده در بازار می توان عایق های لوله ای الاستومری ساده، عایق های الاستومری لوله ای آلومینیومی، عایق های الاستومری چهارصد میکرون را نام برد. عایق های الاستومری ساده برای محیط ها و فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرد. عایق های الاستومری آلومینیومی در فضاها و مکان های باز استفاده می شوند. روکش های آلومینیومی سبب این می شوند که عمر عایق ها بالا رود. عایق عای لوله ای الاستومری با روکش آلومینیومی مقاومت بالایی در برابر سرما و گرمای شدید و نیز اشعه ی UV خورشید دارند. عایق های الاستومری لوله ای با روکش آلومینیومی بسیار مستحکم بوده و زیبایی خاصی دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم عایق بندی لوله فوم عایق بندی لوله, انواع عایق های الاستومری

عایق الاستومری لوله ای جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می گردد که مانع از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آنها جلوگیری بعمل می آورد.همچنین در سیستم های گرمایشی مانع از کاهش دما و گرما می گردد.عایق های لوله ای الاستومری، از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی ممانعت می کنند.این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه می گردند. عایق الاستومری لوله ای به صورت عایق الاستومری لوله ای ساده ،عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم و عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور عرضه می گردد که نوع ساده آن جهت عایقکاری در فضاهای بسته و نوع با روکش آلومینیوم در ضخامت های مختلف برای استفاده در محیط های باز بکار گرفته می شود.