فروش عایق اکریلیک تک جزئی رنگی جهت آب بندی انواع استخر : عایق اکریلیک تک جزئی را می توان با ترکیب با رنگ های پلیمری و الکتریکی تبدیل به عایق رنگی جهت آب بندی نمود و چنانچه با رنگ آبی استخر ترکیب شود، مستقیماً تبدیل به مایعی می شود که می تواند به عنوان رنگ استخر مورد استفاده قرار گیرد. رنگ اولیه عایق اکریلیک تک جزئی (قبل از ترکیب با رنگ های پلیمری و الکتریکی) شیری است. کارشناسان و مهندسان چسبندگی فوق العاده به انواع سطوح و نفوذ به بافت بتن را از خصوصیات بارز این نوع عایق برشمرده اند.

فروش عایق اکریلیک تک جزئی رنگی جهت آب بندی انواع استخر

در صورتی که سازه بتنی از رنگ به عنوان پوشش نهایی استفاده ننماید و بخواهد از کاشی به عنوان پوش نهایی استفاده کند، نیز این عایق در آب بندی کاربرد دارد. در این شرایط از این عایق می توان به عنوان ماده چسباننده در پودر بندکشی استفاده نمود تا از آب بندی درز و فاصله بین کاشی ها اطمینان حاصل نمود. از آنجایی که عایق اکریلیک تک جزئی به عنوان پوشش نهایی می تواند استفاده گردد و همچنین سریع الاجرا است، یکی از گزینه های اقتصادی مطرح برای آب بندی بتن های در مجاورت آب، استفاده از همین نوع عایق ها است. خصوصیات فنی بالا و عملکرد مناسب آن ها در عایق کاری نیز بر این مهم افزوده است. رنگ های اکریلیک بر پایه پلیمر اکریلیک های معلق ساخته می شود . رنگ استخری اکریلیک، یک رنگ پایه آب است که به مسائل بهداشتی و عدم استفاده از حلال های نفتی و مواد مضر ، کاربردهای آن رو به افزایش چشمگیری است. رنگ‌ استخری اکریلیک جزو رنگهای قابل شستشو با انواع شوینده ها محسوب می‌شود. استفاده از رزین اکریلیک در تولید رنگ استخری اکریلیک باعث میشود که اجرای رنگ به سهولت کامل انجام شود. استفاده از این نوع رنگ باعث افزایش سرعت کار، پوشش دهی بالا، خشک شدن سریع و رفع بوی نامطبوع هنگام رنگ آمیزی و استفاده می گردد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق اکریلیک رنگی عایق اکریلیک رنگی, بهترین عایق های نانو استخری

رنگ‌های استخری یکی از عوامل زمینه دکوراسیون فضاها هستند که آگاهی و بینش کامل درباره آنها می‌تواند تاثیر بسزایی در انتخاب نوع و کیفیت به جا مانده از کار نهایی و نتیجه آنها داشته باشد. از جمله رنگ‌های استخری ، می‌توان به رنگ‌ استخری پایه آب اشاره کرد که به دلیل خشک‌شدن سریع می تواند در میان مشتریان درخواست بیشتری داشته باشد . با توجه به این که این نوع رنگها حلال در آب میباشد و براحتی با آب حل می شوند، هیچ گونه آلودگی زیست محیطی در محل اجرا و برای مصرف کنندگان به همراه ندارد. رنگ اکریلیک استخر پایه آب مقاومت بالایی نسبت به آب و اشعه فرابنفش خورشید (UV) دارد و 100 % قابل شستشو می باشند و همین امر باعث میشود که از این نوع رنگها در رنگ آمیزی استخر استفاده شود. رنگ اکریلیک استخری عمدتا به رنگ پایه آبی، در بازار مصرف عرضه می شود. رنگ استخری پایه آب دارای چسبندگی، انعطاف پذیری بسیار زیاد و دوام بسیار بالایی و مقاومت مکانیکی زیاد بر سطوح سیمانی استخرها دارد. رنگ آمیزی با رنگ اکریلیک بسیار آسان و قابلیت دریافت پوشش مجدد را به خوبی دارا باشد. بطوریکه محدودیتی از بابت اجرای چندین لایه روی هم (با رعایت فاصله زمانی استاندارد) وجود ندارد. اجرای آن بسیار سریع و بدون اتلاف وقت بوده و برای مواقعی که زمان کمی وجود دارد، مناسب می‌باشد. براحتی توسط قلم مویی و انواع غلطک رنگ قابل اجرا می باشد.