فروش عایق سازه های بتنی در مجاورت غیر مستقیم با رطوبت : مستر پروف 316 بر پایه رزین های اکریلیک و کاملاً آب بند می باشد، از این محصول جهت آب بندی سطوحی که در مجاورت غیر مستقیم با آب و یا رطوبت قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای قدرت الاستیسیته بالا می باشد و با خم کردن آن تا بالاترین زاویه مخروطی که می تواند بالاترین تنش بر روی سطوح باشد ، دچار هیچگونه ترک خوردگی یا پارگی نمی گردد، در نتیجه در برابر تنش های سطح زیر کار کاملا مقاوم می باشد و همچنین با داشتن قابلیت پوشانیدن ترک های مویی ،موجب کاهش هزینه های نگهداری و ترمیم می گردد. موارد استفاده این عایق ها جهت آب بندی درزها ، ترک ها، لایه های میان سطوح و ساندویچ پنل ها ، سطوح ساختمانی و ... می باشد.

فروش عایق سازه های بتنی در مجاورت غیر مستقیم با رطوبت

در مکان های مرطوب عایق کاری ضرورتی انکارناپذیر است. رطوبت بی شک عامل مؤثری در ایجاد مشکلات ساختمانی به حساب می آید و بی توجهی به آن آسیب های بسیاری را ایجاد می کند. بنابراین عمده هدف از عایق کاری جلوگیری از نفوذ زطوبت و در پی آن ممانعت از پوسیدگی مصالح به کار رفته در ساختمان است. سقف ها و دیواره های ساختمان بیش از سایر قسمت های بنا نیاز به پوشش ضد رطوبتی دارند. عایق ها انواع مختلفی دارند. در گذشته بیشتر از روش قیر و گونی مستعمل بوده است. در این روش همانطور که از نامش پیداست از گونی در ابعاد مختلف و قیر برای پوشش سقف ها استفاده میشد. پس از پیشرفت های علمی در زمینه ساختمان سازی ایزوگام روی کار آمد. این محصول عایق آمادة ضد نم و رطوبت از و از فراورده های نفتی محسوب می گردد. امروزه و با مطرح شدن تکنولوژی های به روزتر، عایق رطوبتی بتن و نانو بتن وارد صنعت ساختمان سازی شده اند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بتن مجاور رطوبت عایق بتن مجاور رطوبت, عایق کاری انواع سطوح بتنی

عایق بتن محصولی است که از جایگیری بتن بین دو لایه مواد عایق حاصل می شود. این نوع پوشش را می توان عایق رطوبتی پایه سیمانی نام نهاد. چرا که ترکیب آن بر پایه جز سیمانی اصلاح شده و  رزین های آکریلیک (واتربیس)  است. عایق بتن مزیت های بسیاری نسبت به سایر عایق های قدیمی دارد که مهم ترین آنها اجرای سریع، آسان و بدون خطر است. فراورده ی دیگری که در کنار عایق بتن این روزها مورد توجه قرار گرفته است عایق رطوبتی نانوبتن می باشد. در حقیقت این محصول حاصل درهم آمیختن نانو و بتن است. افزودنی عویق بتن، پلیمرهای نانو می باشد. به عبارت دیگر نانو عایق رطوبتی اصالتاً مجموعه ای از رزین های پلیمری در حد نانو است که با اعمال بی واسطه بر روی بتن، منافذ آن را مسدود می کند و محصولی جامع ارائه می گردد.