عرضه مواد واترپروف کننده نمای ساختمان ها در سراسر کشور : معمولا نم پس دادن سنگ های نما با بوی نم به داخل ساختمان شروع می شود. در مراحل بعدی کم کم توده های آب به دیوار ها سرایت کرده و دیوار خیس می شود. همچنین ممکن است نم به صورت توده دایره ای شکل و زرد رنگ خود را نشان دهد. سقوط سنگ های نما نیز می تواند  عاملی بر نم دادن و نفوذ آب در سنگ باشد. واترپروف و آب بندی نمای ساختمان با استفاده از عایق رطوبتی نیازمند توجه ویژه ای است، زیرا یک خانه با ارزش ترین دارایی هر فرد و بزرگترین سرمایه او می باشد. ساختمان محل سکونت، صرفاً پناهگاهی نیست که از آجرهای بی جان و بتن ساخته شده باشد، بلکه برای هر فرد و خانواده اش، یک بخش بسیار حساس در زندگی روزمره است. از همین رو، باید با استفاده از استراتژی های مختلف از آن مراقبت شود که یکی از این استراتژی ها، آب بندی کردن نمای آن است.

عرضه مواد واترپروف کننده نمای ساختمان ها در سراسر کشور

همانطور که می دانید، امروزه خانه ها با تهدیدات مختلفی روبرو هستند که علاوه بر تضعیف ساختار، باعث کاهش طول عمر آن ها خواهد شد. یکی از بزرگترین خطراتی که خانه های تازه ساخته شده با آن روبرو هستند، ورود آب و گرمای شدید است که صاحبان آن ها پس از گذشت چندین سال، با نشت آب و مسائل مرتبط با آن مانند ترک، ایجاد لکه های ناشی از رطوبت، خوردگی و پوسیدگی نمای ساختمان های خود روبه رو می شوند. بنابراین، استفاده از یک عایق رطوبتی با کیفیت مانند رزین سنگ و عایق رطوبتی نانو می تواند از چنین مشکلاتی جلوگیری کند. در حین فرایند ساخت و ساز لازم است که ارزیابی کنیم سطوح مختلف در معرض کدام چالش ها قرار دارند. از این رو، برای واترپروف کردن هر یک از این سطوح باید از مواد مناسبی استفاده شود. مواد آب بندی مانند واترپروف مایع، روکش های اپوکسی، پلی یورتانی، اکریلیک و سیلیکونی می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خدمات درزبندی نما خدمات درزبندی نما, انواع عایق ها در نما

از مواد واترپروف کننده پلیمری نیز می توان استفاده کرد. این مواد به شکل های گوناگونی در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به شرایط محیطی و میزان حساسیت روکش های ساختمانی خود، محصول مناسب را خریداری نمایید. پودرهای پلیمری مزایای زیادی مانند صرفه جویی در زمان و هزینه های کلان را به سازندگان ارائه داده اند. این مواد نه تنها از ساختمان ها در برابر نفوذ آب محافظت می کنند، بلکه از نفوذ گازهای CO2، کلریدها، سولفات ها و باران های اسیدی به داخل دیواره ها نیز جلوگیری خواهند کرد. اما منظور از نمای ساختمان فقط دیوارهای خارجی نیست، نمای شیشه ای، سنگی ، بتونی ،آجری و… نیز نیاز به آب بندی دارند و باید با استفاده از یک عایق رطوبتی، آن ها را در برابر نفوذ مایعات مقاوم کرد. در همین راستا می توان از چسب ها، درزگیرها، نوارهای آب بندی و غشاها استفاده کرد. این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام واترپروف و آب بندی نمای ساختمان، عایق کاری اتصالات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.