فروش پرکاربردترین چسب سیلیکون بی رنگ و شفاف آب بندی : یکی از راه‌های گرفتن درزها و پرکردن فضاهای خالی بین سطوح استفاده از درزگیرها است. چسب سیلیکونی انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها خواص مشابهی مانند چسب‌ها دارند. محصول فوق نیز این‌گونه بوده و نوعی چسب درزگیر محسوب می‌شود. چسب سیلیکون شفاف و بی رنگ است چسباندن شیشه های آکواریوم ، چسباندن شیشه و به عنوان درزگیر سینک ظرفشویی در آشپزخانه و … می باشد. از آنجا که هدف اصلی آن ، آب بندی و درزبندی کردن است به همین علت بر خلاف برخی از چسب ها ، این چسب نیاز به خشک شدن به معنای واقعی دارد اما خشک شدن آن لزوما دشوار نیست اما صبر داشتن لازم است . این چسب سیلیکون در هوای سرد ، گرم و مرطوب به خوبی عمل میکند ، بهترین دمای مورد نیاز برای چسبیدن و خشک شدن بین ۵ درجه سانتی گراد تا ۴۰ درجه و رطوبت لازم بین ۵% تا ۹۵% می باشد.

فروش پرکاربردترین چسب سیلیکون بی رنگ و شفاف آب بندی

چسب سیلیکون بی رنگ بر اساس نوع، سایز، کیفیت و ….قیمت گذاری می شود. با توجه به بالا و پایین آمدن نرخ ارز و ایجاد نوساناتی در بازار قیمت مواد اولیه این چسب ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرند و در نهایت قیمت چسب تغییر می کند. چسب سیلیکونی یکی از پرکاربرد ترین انواع چسب در صنایع مختلف محسوب می شود که به نام چسب آکواریوم نیز معروف است.  این چسب در رنگ های سفید، مشکی، بی رنگ و قرمز تولید می شود و دارای اندازه و شکل های گوناگونی می باشد. چسب سیلیکونی شفاف یا بی رنگ برای چسباندن شیشه های آکواریوم، آئینه های سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود و به خاطر این که شفاف است هیچ اثری از آن دیده نمی شود. این نوع چسب ها قابلیت چسبندگی بالایی دارند و در مقابل شرایط جوی و نور مستقیم خورشید مقاوم اند. چسب سیلیکونی بی رنگ به عنوان درزگیر، مناسب برای سینک ظرفشویی است و سبب جذب رطوبت و جلوگیری از ایجاد قارچ می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب سیلیکون بی رنگ چسب سیلیکون بی رنگ, چسب های شفاف سیلیکونی

چسب های سیلیکونی علاوه بر مواردی که ذکر شد، برای چسباندن قطعات شیشه ای به هم، آلومینیوم، کاشی و سرامیک و استیل نیز کاربرد دارند. هم چنین برای پرکردن بین فاصله ها و ترک ها نیز قابل استفاده می باشد. این چسب نیاز به خشک شدن به معنای واقعی دارد.خشک شدن آن لزوما دشوار نیست، صبر داشتن لازم است. چسب سیلیکون ضد آب در هوای سرد ، گرم و مرطوب به خوبی عمل می کند. بهترین دمای مورد نیاز برای چسبیدن و خشک شدن بین ۵ درجه سانتی گراد تا ۴۰ درجه و رطوبت لازم بین ۵% تا ۹۵% می باشد.