مزایا اجرای چسب های سیلیکونی در سطوح منازل جهت آب بندی : چسب های سیلیکونی در دسته ی مواد پلیمری هستند. چسب سیلیکون به دلیل نوع ساختار شیمیایی خاص خود از مقاومت بالایی برخوردارند که هم در دماهای پایین و هم در دمای بالا قابل استفاده می باشند. پلیمر های سیلیکونی که در صنعت استفاده میشوند عمدتا در گروه متیل یا فنیل ها قرار دارند. چسب های سیلیکونی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت دارند بهترین انتخاب برای درزهای اطراف وان های حمام، سرویس های بهداشتی و سینک های ظرفشویی می باشند. چسب های سیلیکون همچنین برای فضاهای خارجی ساختمان جهت محافظت از رطوبت و سایر عوامل آب و هوایی مناسب می باشند. انواع چسب های سیلیکونی بر روی سطوح مختلف سنگی، سرامیکی، شیشه ای، پلاستیکی، فلزی و غیره استفاده می شوند.

مزایا اجرای چسب های سیلیکونی در سطوح منازل جهت آب بندی

این چسب ها بعد از اجرا روی سطح و خشک شدن به سختی قابل خراشیدن و شکل دهی هستند. بنابراین اجرای این چسب ها به دقت بالایی نیاز دارد. چسب های سیلیکونی نرم و دارای مقاومت محیطی و شیمیایی خوبی هستند. این چسب ها به عنوان بهترین درزگیر برای استفاده در درزگیری محیط های عمومی و بهداشتی شناخته شده اند. از ویژگی های منحصر بفرد چسب سیلیکونی شرکت صنایع شیمیایی بُن می توان به مقاومت بالا در برابر فشار ، دمای بالا و قدرت چسبندگی و قابلیت درزگیری عالی و محافظت در برابر رشد قارچ و کپک اشاره کرد. چسب سیلیکونی خواص و کاربردهای منحصر به فردی دارد، کاربرد اصلی چسب سیلیکون چسباندن قطعات شیشه ای به هم می باشد. چسب سیلیکونی چسبندگی خوبی به کاشی، سرامیک، PVC، آلومینیوم، مس و استیل و بسیاری از پلاستیک ها را نیز دارد. این محصول با قدرت چسبندگی بالا ، مناسب برای آب بندی و چسباندن اتصالات صنعتی است و در صنایع یخچال سازی، تهویه مطبوع، آب بندی شیشه اتومبیل ،شیشه جهت دوجداره کردن شیشه، سرامیک، سطوح روکش دار، چوب و بسیاری از پلاستیک هاو... مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خواص و ویژگی های چسب سیلیکون آب بندی :

  • انعطاف پذیری بسیار بالا
  • مقاومت در برابر فشار و دما های بالا
  • قابلیت چسبندگی و درزگیری عالی
  • این چسب ها در برابر اشعه uv نیز مقاوم می باشند و خاصیت خود را از دست نمی دهند.

چسب سیلیکونی آب بندی چسب سیلیکونی آب بندی, انواع چسب های عایق بندی

چسب سیلیکون آب بندی که در ایران بیشتر به عنوان چسب اکواریوم شناخته می شود خواص و کاربرد های منحصر به فردی دارد از این چسب برای آب بندی و چسباندن قطعات شیشه ای کاشی سرامیک آلومینیوم مس و استیل به کار می رود چسب سیلیکون مخصوص اکواریوم بدون هیچ گونه مواد سمی و با سیلیکون 100 درصد مخصوص استفاده در انواع آکواریوم و تراریوم ساخته شده است. این چسب با کیفیت بالا برای چسباندن سطوح صاف شیشه و آب مناسب است.