انواع پوشش پلیمری ضد حریق در اجرای عایق کاری سازه ها : پوشش ضد حریق برای استحکام بخشیدن به سازه ها در مواجهه با حریق کاربرد دارد. پوشش ضد حریق پایداری حرارتی بسیار بالا داشته و از انتقال حرارت به سازه زیرین جلوگیری می کنند. مشکل اساسی سازه ها به خصوص سازه های فلزی در زمان حریق کاهش مدول فلز و مصالح در دماهای بالا است. راهکار مقابله با فرایند کاهش استحکام مصالح در زمان حریق استفاده از پوشش های ضد حریق است که می توانند دمای سازه را تا چند ساعت پس از شروع آتش پایین نگه دارند و قبل از فروریزی سازه زمان کافی برای اطفاء حریق را به آتش نشانان و سیستم اطفاء حریق دهد. پوشش های ضد حریق به صورت بر اساس قوانین سازمان آتش نشانی و تحقیقات مسکن و یا واحد ایمنی با ضخامت لازم بر روی تمامی سطوح سازه جه بتنی و چه فلزی اعمال می گردد تا بهترین کارایی در مقابل آتش و حریق ایجاد گردد. 

انواع پوشش پلیمری ضد حریق در اجرای عایق کاری سازه ها

پلیمر ها از خواص منحصر به فردی برخوردارند و به همین دلیل می توان از آن ها به منظور تولید محصولات بسیار متمایزی استفاده کرد. این مواد می‌توانند توسط انسان ساخته شوند یعنی حالت ترکیبی داشته باشند و یا طبیعی باشند همانند لاستیک و سلولز و سایر موارد. با توجه به نیازمندی های محصول نهایی این مواد می‌توانند در برابر خوردگی و خراشیدگی مقاوم باشند و یا همچنین از قابلیت انعطاف پذیری و یا شکنندگی برخوردار باشند. پوشش های پلیمری در همه جا دیده می شوند و آنها در خانه شما برای حفاظت از میزها و وسایل خانه و حتی خودرو ها، بیمارستان ها و محیط‌های بیمارستانی به کار برده می شوند. طراحی های ماشینی انواعی از مواد پلیمری را به وجود آورده اند که به اندازه‌ای قوی بوده تا بتوانند چرخه‌های متوالی از استریلیزه سازی را تحمل کنند. پایداری ابعادی و گرمایی پلیمر به همراه مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی و عدم جذب آب باعث می شود تا گزینه مناسبی برای محصولاتی باشد که به ضدعفونی چند باره و یا استریلیزه سازی با بخار نیاز دارند.

پوشش پلیمری ضد حریق پوشش پلیمری ضد حریق, انواع عایق پلیمری نسوز

بکارگیری پوشش های پلیمری می تواند وابسته بر این عوامل باشد: دمای کارکردی و نوع خوردگی. کیفیت روش های آماده سازی سطحی و بکارگیری آن نقش بسیار مهمی را بین این پوشش ها و لایه های زیرین ایفا می‌کنند و می‌توانند مقاومتی را در برابر المان ها به وجود آورد. پوشش ضد حریق براساس استانداردهای جاری به دو دسته اصلی برای مقابله با حریق سلولزی و حریق هیدروکربنی دسته بندی می گردند. تفاوت این دو استاندارد در نوع و دمای حریق است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.