فروش پوشش پلیمری عایق کاری استخرهای صنعتی و تفریحی : یکی از انواع مواد پوشش دهنده متریال ها برای آب بندی و عایق نمودن استفاده از طیف گسترده پلیمر می باشد. پلیمرها با خاصیت عایق بندی و آبگریز نمودن تمام سطح می تواند پوشش قابل اطمینان برای انواع متریال هایی باشد که گمان در معرض بودن رطوبت در آن احساس می شود. پوشش پلیمری برای انواع مواد مختلف در گروه های مصرفی مختلفی طبقه بندی می شود. از عایق کاری چوب و کاغذ تا اب بندی استخر و سازه های فلزی و شیشه ای می توان از مواد عایق پلیمری استفاده نمود. یکی از پرمصرف ترین موارد پوشش پلیمری استفاده بعنوان مواد آب بندی استخر می باشد. این پلیمر دو جزیی که با ترکیب انواع پلیمرهای جامد و سیمان های پلیمری قابل اختلاط و استفاده می باشد می تواند انواع سطوح بتنی و سیمانی را که در معرض انواع فشارهای هیدرواستاتیک و مکانیکی می باشند را عایق کاری نموده و کاملا آب بند می سازد.

فروش پوشش پلیمری عایق کاری استخرهای صنعتی و تفریحی

ضخامت ایجاد شده روی سیمان و بتن تا حدود 3 میلیمتر قابل تامل و مطلوب می باشد. این حد ضخامت در انواع مواد عایق کاری تقریبا بیشترین میزان ضخامت می باشد و در همین حالا کاملا انعطاف پذیر و مقاوم در برابر فشارات مکانیکی و هیدرولیکی می باشد. عدم نیاز به بستر کاملا خشک برای اجرای مواد پلیمری یکی از بزرگترین مزیات این مواد آب بندی استخر می باشد چرا که برای آب بندی استخر نیاز به خشک بودن کامل سطح نمی باشد و در حالت نیمه خیس هم قابل اجرا می باشد. سهولت اجرا و مدت زمان استفاده و بهره برداری از عایق پلیمری کاملا مورد توجه مصرف کنندگان می باشد و یکی از مطمئن ترین مواد اب بندی استخر به شمار می رود. مقاومت فوق العاده در مقابل نور خورشید و سیکل های متناوب و خشن محیطی داشته و این گونه مواد حدودا بالاترین عمر ار در میان انواع مواد آب بند کننده دارد. عدم نیاز به ابزار خاص و عدم نیاز به تخصص ویژه در این امر بازار فورش این محصول و توجیه استفاده آن را برای عموم کاملا توجیه می نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش پلیمری در استخر پوشش پلیمری در استخر, انواع عایق های پلیمری

پوشش پلیمری استخر برای پوشش های صنعتی به صورت گسترده در این حوزه کاربرد دارند. پوشش ها ی صنعتی به صورت عمده جهت آب بندی، تقویت و ایجاد مقاومت شیمیایی جهت جلوگیری از خوردگی سطح زیرین به کار برده می شوند. پوشش استخر پلیمری صنعتی جهت استفاده در استخرهای صنعتی یا حوضچه های صنعتی تنوع گوناگونی دارند. پوشش های صنعتی با توجه نوع سیال، درجه حرارت کارکردی و حجم توربولنسی انتخاب می گردند. کفپوش اپوکسی ، پلی یورتان، پلی اوره، کامپوزیت ها ( GRP) ، پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید و فلئوروپلیمرها در این رسته قرار می گیرند. پوشش های پلیمری استخرهای پلیمری دارای قیمت های متنوعی می باشند. بسته به سطح مورد نظر جهت پوشش، جنس سطح استخر و ارتفاع استخرهای صنعتی هزینه های اجرایی متفاوت خواهد بود. در این میان پوشش های پلیمر استخرهای صنعتی پوشش های اپوکسی دارای پایینترین قیمت و پوشش های فلئورو پلیمر بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده اند.