رفع نشتی و ترک استخر بعد از بهره برداری توسط مواد نانو : ترک استخر از جمله معضلات اجتناب ناپذیر استخر ها علی الخصوص استخر های با سازه بلوکی می باشد. این ترک ها علی الخصوص در کنج ها و محل اتصال کف به دیواره ها اتفاق افتاده و عامل اصلی مقادیر قابل توجه نشت در بسیاری از موارد می باشد. هنگام استفاده از ظرفیت کامل استخر، بر اثر عوامل مختلفی مانند ضعیف بودن خاک بستر و اطراف دیواره ها، نشست ها و تغییر شکل های تفاضلی (غیر یکنواخت) در سازه استخر ایجاد شده و منجر به ترک خوردن بخش های مختلف آن می گردد. حال آن که در بسیاری موارد به دلیل وجود روکش های نهایی مانند سرامیک و کاشی، امکان دسترسی به این ترک ها میسر نمی باشد  این در حالی است که با استفاده از دو محصول نانو پلیمر و ژل درزگیر به راحتی می توان این ترک ها و درزها را پر و برطرف نموده و نشت از آن ها را به طور کامل متوقف ساخت.

رفع نشتی و ترک استخر بعد از بهره برداری توسط مواد نانو

شایان ذکر است که با توجه به وقوع اجتناب ناپذیر نشست ها و تغییر شکل های مجدد پس از ترمیم ترک، مصالح مورد استفاده برای این هدف می بایست حتما از الاستیسیته بالایی برخوردار بوده و قادر به تحمل این تغییر شکل ها باشند که با توجه به الاستیسیته 550% دو محصول عایق نانو پلیمر و ژل درزگیر، این مطلوب محقق خواهد شد. ترک استخر یکی از مشکلات اجتناب ناپذیر استخر های قدیمی می باشد که عموما توسط بلوک ساخته شده اند. این ترک ها علی الخصوص در گوشه ها و محل اتصال کف به دیواره ها رخ می دهد و عامل اصلی مقادیر قابل توجه نشت در بسیاری از موارد می باشد. حال آن که در بسیاری موارد به دلیل وجود روکش های نهایی مانند سرامیک و کاشی، امکان دسترسی به این ترک ها میسر نمی باشد با این وجود می توان از محصولات پلیمری نانو برای رفع این مشکل استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رفع نشتی و ترک استخر رفع نشتی و ترک استخر, درزبندی انواع استخر

روش اجرا درزبندی استخر:

محلول نانو پلیمر را با ترکیبی از سیمان و ماسه بادی که به نسبت مساوی با هم ترکیب شده اند به صورت دو غاب روی سطح مورد نظر اجرا نمایید. در صورت نبود ماسه بادی می توان از پودر سنگ الک شده نیز استفاده نمود. 

• محلول به دست آمده را مانند رنگ یا دوغاب به وسیله قلم، جاروی پلاستیکی یا غلطک رنگ روی سطح مورد نظر اجرا نمایید.

• زمان گیرایی این محصول 3 ساعت می باشد و تا 12 ساعت نباید روی آن تردد کرد.