قیمت واتر پروف کردن استخر بتنی با مواد نانو ضد آب کننده : عایق استخر نانو به صورت یک عایق رنگی می باشد.این محصول در واقع یک نوع لاستیک رنگی مایع می باشد که به خاطر رزین موجود در نانو روی تمامی سطوح قابلیت اجرا دارد.عایق استخر نانو  جایگزین مناسب قیرگونی و ایزوگام شده و روش اجرای بسیار ساده دارد.در آبندی استخر با رنگ استخر نانو شما میتوانید به وسیله قلمو،غلطک یا پیسوله عایق نانو را اجرا نمایید. عایق رطوبتی نانو بعد از خشک شدن به صورت یک لایه لاستیک در آمده و خاصیت کشسان خواهد داشت به این صورت که اگر ترک یا درزی روی سطح زیر کار بوجود بیاید،عایق استخر نانو با درز بوجود آمده کش خواهد آمد.

قیمت واتر پروف کردن استخر بتنی با مواد نانو ضد آب کننده

ضد آب نانو به طور معمول با استفاده از اسپری برای بسترهای متخلخل مانند سیمان و سنگ استفاده می شود. این محصول بسیار منعطف بوده و در برابر نوسانات دمایی دچار ترک خوردگی نخواهد شد. عایق کاری استخر با مواد نانو علاوه بر عایق رطوبتی بودن ،عایق حرارت نیز هست.رنگ ضد آب نانو در رنگ بندی متنوع موجود می باشد و  شما می توانید با توجه به فضای داخلی رنگ مورد نظر تان را انتخاب نمایید.در روش عایق کاری استخر با ،شما چندین مرحله را در یک مرحله انجام خواهید داد به این صورت که در روش عادی عایق کاری استخر، شما ابتدا باید قیرگونی و ایزگام کنید،بعد توری ببندید،مرحله بعدی سیمان تعمیری بزنید،سیمان لیسه کنید و در آخر رنگ آمیزی کنید که از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ زمانی به صرفه نخواهد بود.ولی در روش عایق کاری استخر با مواد نانو شما مرحله ایزولاسیون استخر و رنگ استخر را در یک مرحله انجام می دهید. قیمت عایق نانو خیلی به صرفه تر از روش های سنتی خواهد بود و شما در کوتاه ترین زمان استخر خود را به طور همزمان ایزوله و رنگ آمیزی می کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های نانو استخر عایق های نانو استخر, انواع عایق رطوبتی نانو

نانو ذرات فقط شکاف ها و شکستگی مواد را پر نمی کنند، بلکه می توان با مواد آب بندی نانو از استخر در برابر ورود هر گونه مواد اضافی دیگری که ممکن است از محیط خارجی حاصل شود، محافظت کرد. فناوری نانو یک روش بسیار توصیه شده برای رفع کردن نشتی کف و دیوارهای استخر شما است، زیرا علاوه بر عملکرد مفید آن، هیچ آسیبی به محیط زیست نمی زند. استفاده از عایق رطوبتی نانو به عنوان واترپروف کننده استخر طرفداران زیادی دارد، زیرا اجازه می دهد تا رطوبت موجود در سطح از منافذ خارج شود و بدین ترتیب با خشک نگه داشته شدن بسترها، میزان نشتی و یا آسیب های داخلی استخر کاهش می یابد. نانوذرات حتی در برابر فشارهای ناشی از نوسانات شدید دما، اشعه ماوراء بنفش، فشار آب و شرایط مختلف آب و هوایی نیز مقاوم هستند. این ویژگی به آنها اجازه می دهد تا به خوبی به بستر بچسبند و از آسیب دیدن آن در شرایط مختلف جلوگیری کنند. این در حالی است که غشاءهای ضد آب سنتی در مجاورت با گرما تمایل بیشتری به شکستن دارند.