نصب و اجرای چسب های NSG-Z90 آب بندی سطوح ساختمان ها : مایعی شیری رنگ با خاصیت واترپروفی 100% بدون نیاز به تخریب است و جایگزین قطعی قیر و عایق های سنتی می باشد که پس روی سطح کاملاً بیرنگ می شود. NSG-Z90 که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره ­گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت ترکیب در هر نوع دوغاب را به راحتی دارا بوده و پس از اجرا، پیوند قوی با سازه کرده و دارای نفوذ بسیار عالی در سطح می باشد. این ماده دمای 75- الی 350+ درجه سانتیگراد را تحمل نموده و سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه، جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمی دهد. فشار های منفی و مثبت آب را به راحتی تحمل نموده و به عنوان ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود.

نصب و اجرای چسب های NSG-Z90 آب بندی سطوح ساختمان ها

قابل اجرا توسط قلمو و پیستوله، عدم نیاز به سیمان کاری و ملات پلاستر پس از اجرا، کاهش ضخامت لایه ایزولاسیون و عدم محدودیت اجرا در دیواره ها و ارتفاعات، عدم تعرق و تورق لایه های آب بندی به مرور زمان، عدم آسیب پذیری و سوراخ شدن لایه در مقابل تنش های طبیعی سازه و کاهش هزینه های کارگری و مصالح، قابلیت ترکیب با انواع رنگ های آکریلیک (پایه آب). دارای تاییدیه از آزمایشگاه های تحت نظر وزارت بهداشت جهت استفاده در مخازن آب شرب.

آماده سازی محل اجرای NSG-Z90 :

  • از محکم بودن سطح نهایی، عدم نشست و عدم وجود ترک های سطحی یا عمقی در لایه زیرسازی، اطمینان حاصل نمایید. (ترمیم ترک های سازه با استفاده از محصول NSG-N50 و قبل از انجام مراحل آب بندی صورت می­ گیرد)
  • سطح سازه را از هرگونه آلودگی (چربی، گرد و غبار، مواد نفتی همچون روغن قالب و رنگ های روغنی، روکش قدیمی و …) پاکسازی نموده و با استفاده از روش آب افشانی سطح بتن و یا سیمانی را از قبل کیور نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب NSG-Z90 چسب NSG-Z90, انواع چسب های آب بندی

بروی کلیه سطوح نفوذ پذیر مانند سیمان، بتن، سنگ، گچ، آجر، چوب و ... قابل اجرا بوده و در موارد زیر کاربرد دارد:

الف : استفاده جهت عایق :

این ماده اغلب به عنوان Topcoat جهت پوشش نهایی و عایق نمودن سطوحی مثل استخر، نماهای ساختمان، مخازن بتنی آب شرب یا سپتیک، بام و روف گاردن، سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ و .... استفاده می شود. NSG-Z90 در ضخامت های بین 300 میکرون تا 5 میلیمتر قابل اجرا می باشد.

ب : استفاده جهت رزین :

این ماده را می توان جهت رزین نمودن کلیه مکان ها و نماهایی که رنگ و ظاهر کار نباید تغییر کند، با نسبتی از آب (بسته به نوع کار) ترکیب و با قلمو یا پیستوله اجرا نمود. بدیهی است که استفاده محصولات برروی سطوح نفوذ ناپذیری مانند سنگ های صیقلی و از قبل رزین شده، سطح لعاب دار کاشی و سرامیک، چوب غیر خام و کلیه سطوحی که با رنگ یا افزودنی های پایه نفتی (انواع تینر، قیر، ایزوگام و سایر مشتقات نفتی) از قبل کاور شده اند، بصورت مستقیم امکان پذیر نمیباشد. لذا قبل از اجرا می بایست این لایه ها برداشته شوند.با توجه به قدرت بالای واترپروفی و مقاومت در برابر فشار های منفی و مثبت آب، محصول NSG-Z90 بالاترین مصرف و کاربرد را در بخش ایزولاسیون های تخصصی دارد.