قیمت عایق رطوبتی نانو دیوار خارجی سازه ها در کرج تهران : عایق رطوبتی به پوششی گفته می شود که ساختمان را در برابر نفوذ آب و رطوبت محافظت می کند. این عایق ها به صورت لایه هایی با ضخامت مختلف می باشند که به شکل مایع، پودر، رولی یا صفحه ای در ابعاد مختلف به بازار عرضه و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این عایق ها از مواد مختلف ساخته شده اند و با توجه به میزان ترکیبات خود در مکان های مختلف کاربرد دارند. این ترکیبات نقش مهمی در عملکرد و پوشش دهی عایق ها ایفا می کنند. در گذشته معمولاً فقط پشت بام خانه ها را عایق کاری می کردند، در صورتی که با بارش باران و وزش باد به مرور زمان امکان نفوذ رطوبت و نم به دیوار های ساختمان نیز بالا بوده، لذا استفاده از عایق های رطوبتی در دیوار های خارجی سازه ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت عایق رطوبتی نانو دیوار خارجی سازه ها در کرج تهران

قیمت عایق رطوبتی دیوار خارجی با توجه به نوع کیفیت آن متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی عایق های رطوبتی جدید تولید شده ی داخلی با توجه به کیفیت خوبی که دارند، از قیمت متناسبی برخوردار هستند. لازم به ذکر است این عایق های دیواری که معمولاً از مواد پلیمری تهیه می شوند، علاوه بر اینکه دیوار ها را در برابر رطوبت و باران عایق کاری و آب بندی می کنند، جهت مطلوب بودن نمای ساختمان در رنگ های متفاوتی تولید و روانه ی بازار می گردند تا خریداران با توجه به سلیقه خود دست به انتخاب بزنند. استفاده از این نوع عایق عمدتا در مناطقی است که نم و رطوبت زیادی وجود دارد مانند مناطقی شمال کشور که بارش باران بسیاری دارد و نفوذ باران از طریق دیوارها خسارت مالی زیادی را به ساکنان آن وارد می‌کند. عایق رطوبتی نانو دیوار پس از خشک شدن کاملا دیوار را عایق کرده و آب گریز است. این نوع عایق وزن بسیار سبکی داشته و با توجه به چسبندگی بالایی که دارد با هر نوع مصالح ساختمانی سازگار است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو دیوار عایق رطوبتی نانو دیوار, انواع عایق نانو دیوار خارجی

عایق ضد رطوبت دیوار معمولاً در دیوارهای خارجی ساختمان نصب می گردد. در مواردی که نمایِ ساختمان اهمیت چندانی نداشته باشد از یک لایه ایزوگام به عنوان پوشش دیوار بارانگیر و عایق ضد آب دیوار بهره می بریم. اما این محصول طول عمر پایینی داشته و نصب و اجرای دشواری دارد. همچنین وزن و ضخامت آن نیز بالاست. از این رو بهترین روش استفاده از عایق ضد رطوبت پارچه ای برای دیوار و نصب یک نمایِ چوبی یا فلزی بر روی آن است. با این شیوه علاوه بر زیبایی نما، طول عمر و ایمنی دیوار نیز بالاتر رفته و در برابر نشت آب کاملاً محافظت می شود.