بهترین راهکار جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به دیوار ساختمان : ایزوگام دیوار راهی مطمئن برای جلوگیری از نفوذ هرگونه نم و رطوبتی به قسمت‌های داخلی دیوار و همچنین محافظت از آن در مقابل گرما، سرما  و تابش نور خورشید است. بی‌شک می‌دانید، بحث نفوذ نم یک مسئله مهم در روند و همچنین سرعت تخریب ساختمان است که می‌تواند زیبایی ساختمان و به‌صورت خاص دیوار ساختمان شما را تحت تأثیر خود قرار دهد. بخصوص برای دیوارهایی که در معرض تابش نور خورشید هستند، ایزوگام راه‌حل صد در صد قطعی برای جلوگیری از انعکاس نور به شمار می‌رود.

بهترین راهکار جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به دیوار ساختمان

ایزوگام کردن معمولی ترین راه برای خودداری از نم و نشتی در ساختمان میباشد. البته شاید ندانید که همین ایزوگام های رایج یک عایق حرارتی خوب هم به حساب می آیند. در حالتی که دیوارهای خارجی و حمام به هم متصل می باشند ایزوگام کردن دیوار ضروری تر میباشد. به خصوص در فصل زمستان عایق دیوارها با ایزوگام موجب گرم نگهداشتن گرمابه می گردد. در‌این‌صورت‌ نیازی به شوفاژ و وسایل گرمایشی در خمام وجود ندارد. به محض باز کردن دوش آب گرم، حمام گرم و مطبوع گردد. ایزوگام حمام حتی قادر است برآورد هزینه عایق دستشویی و حمام مصرف انرژی را نیز کم کند. نصب ایزوگام دیوار دارای یکسری مزیت‌هاست که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره‌ شده است:

  • وزن کم
  • نصب آسان و کم‌ هزینه
  • روشی مؤثر در حفاظت از دیوار در مقابل گرما و سرما و همچنین تخریب توسط عوامل مختلف
  • و…

لازم به ذکر است که ایزوگام دیوار ساختمان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی قابل سفارش است و به همین جهت می‌توان از آن به‌عنوان یک‌راه کم‌هزینه برای زیباسازی نیز یادکرد. در روش نصب ایزوگام بدون داربست، مشکل دسترسی به تجهیزات مورد نظر با استفاده از یک بالابر (کلایمبر) حل شده است. هزینه‌های انجام ‌شده برای این روش سوای از بحث خریداری و مواد اولیه شامل پیچ و رول‌پلاک نیز هستند. همانطور که از نامش پیداست در روش نصب ایزوگام روی دیوار بدون داربست نیازی به نصب داربست و خطرات آن وجود ندارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین ایزوگام دیوار بهترین ایزوگام دیوار, اجرای عایق بندی دیوار سازه ها

ایزوگام دیوار راهی مطمئن برای جلوگیری از نفوذ هرگونه نم و رطوبتی به بخش‌های داخلی دیوار و همینطور مراقبت از آن در مقابل گرما، سوز و سرما و تابش نور و روشنایی خورشید میباشد. بی شک می دانید، بحث نفوذ نم یک موضوع اساسی در فرایند و همین طور سرعت تخریب ساختمان می باشد که می تواند زیبایی ساختمان و به‌ شکل خاص دیوار ساختمان شما را زیر تأثیر خویش قرار دهد.