فروش ایزوگام مناسب دیوارهای داخلی ساختمان در سراسر کشور : ایزوگام دیوار ساختمان چه با داربست و چه بدون داربست راهی مطمئن و کم هزینه است برای ارتقای عمر مفید ساختمان‌ها، به خصوص در نواحی که میزان بارندکی در آن‌ها بیشتر است. چرا که این نوع به علت عایق بودن نسبت به نم و رطوبت، ساختمان شما را در برابر پوسیدگی زود هنگام برای مدت زمان زیادی تضمین می‌کنند. نصب ایزوگام روی دیوار با بهترین کیفیت و تضمینی توسط اکیپ مجرب نصاب انواع ایزوگام در گوهر ابنیه پایتخت انجام می شود. شما نیز می توانید جهت نصب ایزوگام روی دیوار در انواع فویلدار و ساده بدون داربست , اطلاع از قیمت نصب ایزوگام دیوار با ما در ارتباط باشید از مشاوره و بازدید رایگان ما بهره مند شوید. 

فروش ایزوگام مناسب دیوارهای داخلی ساختمان در سراسر کشور

با توجه به این که عایق های رطوبتی در انواع مختلفی تولید شده اند ما بهترین نوع ایزوگام را به شما معرفی کرده و اطلاعات دقیقی را از انواع ایزوگام ها در اختیار شما قرار می دهیم. عایق های رطوبتی جهت محافظت از ساختمان ها در برابر گرما , سرما , آب , رطوبت … به کار برده می شوند. عواملی جوی نامساعد و یا وجود رطوبت در قسمت های مختلف باعث می شود ساختمان ها سریع تر تخریب شوند. از ایزوگام ها به عنوان لایه حفاظتی در بخش های مختلف ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تا با گذشت سال های بسیار زیاد از پوسیدگی و تخریب جلوگیری شود. ایزوگام عایق بسیار خوبی برای گرما و سرمای ساختمان به شمار می رود. از آن جا که دیوار مانند پشت بام نیست و آبریز کمتری دارد از این جهت برای ایزوگام کردن دیوار معمولا از ایزوگام تک لایه استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام مناسب دیوار داخلی ایزوگام مناسب دیوار داخلی, انواع ایزوگام های دیواری

مناسب ترین ایزوگام دیوار بستگی به کاربرد و نوع استفاده آن دارد که در داخل ساختمان استفاده شود و یا در دیوار های بیرون ساختمان ، برای عایق کاری دیوار خارجی ساختمان ایزوگام های دو لایه پلمیری  که توانایی مقاومت در برابر تابش مستقیم نور خورشید و یا باران را به خوبی دارند این ایزوگام های می تواند از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری کند و به دلیل بازتاب نور خورشید گرمای داخل را کاهش دهد. عموما ایزوگام مناسب برای دیوار های داخلی ساختمان ایزوگام های تک لایه هستند زیرا که وزن زیادی ندارند و در برابر تابش مستقیم نور آفتاب نیستند و می‌توانند به خوبی جلوی رطوبت را بگیرند و برای خارج دیوار های ساختمان ایزوگام های دو لایه مناسب تر اند چون در معرض تابش مستقیم قرار دارند و علاوه بر جلوگیری نفوذ رطوبت گرمای خورشید را نیز بازتاب می‌کنند . ایزوگام طرح دار بهترین نوع ایزوگام دلیجان برای دیوار هاست که در طرح های مختلفی مانند طرح سنگ ، چوب ، آجر ، چمن و… تولید می شوند .