نصب و اجرای پوشش ضد حریق حرارتی در پالایشگاه ها : پوشش ضد حریق یک رنگ منبسط شونده مقاوم در برابر حریق و از متفاوت ترین ترکیبات نانوکامپوزیت سرامیکی بر پایه آب می باشد. این پوشش ضد حریق ، بر پایه سیلیکا بوده که به محض قرار گرفتن در برابر آتش لایه ای از عایق زغالی (چار) تولید می کنند که سطح زیرین را در برابر آتش حفظ می نماید. حداکثر ضخامت این نوع پوشش های ضد حریق 4 میلیمتر میباشد. این ترکیب دارای میزان بسیار اندکی از مواد فرار بوده و ترکیبی از خواص با مقاومت بسیار بالا در برابر حریق، ضد خوردگی، عایق حرارت و ضد بخار را دارا می باشد. این گونه پوشش ها و عایق های ضد حریق به صورت تک جزیی می باشد و به راحتی در حوزه های کاربردی گوناگون قابل استفاده می باشد. امروزه با توجه به پیشرفت فناوری خانه ها و ساختمان هایی درست می شوند که ایمنی بالایی در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی داشته باشند. یکی از حوادث غیر طبیعی که ممکن است برای ساختمان پیش بیاید، آتش سوزی است.

نصب و اجرای پوشش ضد حریق حرارتی در پالایشگاه ها

قدیمی‌ ترین و موثرترین روش برای مقاوم‌ سازی ساختمان در برابر آتش‌سوزی و هر تنش حرارتی دیگر استفاده از پوشش ضد حریق است. پوشش عایق حریق بر روی هر سطحی قابل اجراست بدون آنکه خصویات مواد آن سطح تحت تاثیر قرار بگیرد. فاز اول آتش‌ سوزی روی سطح اتفاق می‌افتد، در نتیجه استفاده از پوشش مقاوم حریق در سطوح یک روش منطقی و موثر برای مقاوم‌سازی ساختمان در برابر آتش‌سوزی است، که باعث عدم گسترش بیشتر حریق که نتیجه آن خسارات بیشتر جانی و مالی است، می‌شود. در سطوحی که پوشش مقاوم حریق استفاده نشده است، سریع در مقابل آتش تسلیم می‌شوند و علاوه بر تولید دود و بخار سمی که باعث گرفتاری افراد می‌شود، ویرانی زیاد نیز به بار می‌ آرود. استفاده از  پوشش مقاوم حریق در مکان‌هایی مانند پالایشگاه‌ها که مقاوم‌سازی ساختمان در برابر آتش‌ سوزی و یا هر تنش فیزیکی یک اصل مهم است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی ضد حریق عایق حرارتی ضد حریق, انواع پوشش حرارتی

مزایای پوشش های عایق حرارتی، صوتی و ضد حریق :

  • سهولت در اجرا: اجرای آن نیاز به تیم تخصصی ندارد و همانند گچ در ساختمان اجرا می شود.
  • مقرون به صرفه: بعلت جایگزینی ورمیکس با گچ و خاک، هزینه مصالح و اجرای گچ و خاک از هزینه کل ساختمان کسر می گردد (در صورت اجرای عایقهای دیگر در ساختمان، اجرای گچ و خاک الزامی است).
  • کاهش زمان پروژه: با اجرای ورمیکس دو عمل در یک زمان انجام می گیرد.
  • کاهش وزن ساختمان: 70% از گچ و خاک سبک تر است.
  • یک پارچگی عایق: از مهم ترین خصوصیات یک عایق خوب یک پارچه بودن آن پس از اجرا است و چون یک ملات است هیچگونه شکاف پس از اجرا مانند عایق های قطعه ای نخواهد داشت.
  • ترمیم بسیار ساده: پس از تخریب و تعمیرات ساختمان، در محل تعمیر شده اجرا و یک پارچگی مجدد سطح بدست می آید. در صورت نیاز می توان سطوح را ضد آب نمود. بر خلاف بسیاری از عایق ها به مرور زمان هیچگونه تغییر فیزیکی و شیمیایی در آن رخ نمی دهد.