خرید عایق رطوبتی پوشش سطوح نانو پلیمر اکریلیک : در صورتی که آب بندی های ساختمان و سازه ها، اصولی و صحیح انجام نشود باعث نمور شدن محیط می گردد و این مسئله یکی از عوامل تشدید کننده مشکلاتی مانند سرماخوردگی و رماتیسم در ساکنین این مکان ها است. در صورت وجود نم و رطوبت در دیوارها، املاح نمک که جزئی از اجزای تشکیل دهنده مصالح ساختمانی هستند در رطوبت حل می شوند و این انحلال به صورت سفیدک یا شوره بر روی سطوح ظاهر می گردد.  این شرایط باعث رشد قارچ ها می شود و در نهایت منجر به بوی بد و نامطبوع می گردد.

خرید عایق رطوبتی پوشش سطوح نانو پلیمر اکریلیک 

علاوه بر این ها تغییراتی مانند پوسیدگی و زنگ زدگی فلزات، نرم شدن و کنده شدن پوشش های گچی و آهکی و نرم شدن و باد کردن صفحات چوبی همه ی این تغییرات از نتایج نفوذ نم و رطوبت به مصالح ساختمانی است. گاهی اوقات با هزینه های سرسام آور بازسازی و مرمت روبه رو شده ایم که رطوبت عامل آن بوده است. عایق رطوبتی نانو گریزی مطمئن برای رهایی از این دردسرها است. جدیدترین روش عایق کاری و آب بندی که توام با مقاوم سازی سازه نیز می باشد تکنولوژی استفاده از کو پلیمرهای آکریلیک فن آوری شده با نانو است .ترکیبات محصولات جدید بر پایه امولسیون پلیمرهای آکریلیک می باشند این مواد ضمن کمک به مقاوم سازی سازه ، باعث عایق شدن آن نیز می گردد و در این راستا عملکرد کاملا‏ً متفاوتی دارند ، ایجاد یک لایه نازک از این مواد قادر به ضد آب نمودن و یا آب بندی سطوح گچی و سیمانی در دیواره می باشد . قابلیت انعطاف و الاستیسیته این مواد در حد کنترل شده و مناسب با محیط های مختلف سازه ای طراحی و ارائه شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پوشش سطوح عایق پوشش سطوح, پوشش آب بندی سطوح اکلیریک

از جمله بارزترین ویژگی این مواد نوین به شرح زیر است :

۱- فاقد آلودگی و آسیب های فیزیولوژی می باشد.

۲- کاربرد آنها ساده است .

۳- رنگ پذیرند .

۴- خطر آتش سوزی ندارند .

۵- چسبندگی خوبی نسبت به سطوح مختلف دارند.

۶- ضد باکتری ، خزه ، جلبک و میکروب هستند.

۷- در هیدراسیون ملات های سیمانی شرکت فعال داشته و مانع از ایجاد تخلخل در بتن می گردند.

۸- از آنجائیکه بر اساس سازگاری ۱۰۰% با مواد ساختمانی طراحی و ساخته شده اند دارای عمری معادل سیمان می باشند.

۹- در مقابل اشعه های خورشیدی بسیار مقاوم هستند.

۱۰- به راحتی روی انواع سطوح ساختمانی قابل اجرا هستند.

۱۱- روی این مواد هر پوشش دیگری قابل استفاده است و نیازی به نصب فنس و توری نمی باشد.

دارا بودن ویژگی های منحصر بفرد در اجرا ، رعایت اصول فنی و محیط زیستی ، صرفه جویی در وقت و هزینه از بارزترین مزایای این محصولات می باشد.