نمایندگی انحصاری عایق رطوبتی قیر و گونی در گوهردشت کرج : نمایندگی انحصاری عایق رطوبتی قیر و گونی با عرضه و فروش این محصول توانسته سود فوق العاده ایی کسب کند. عایق قیر گونی حدود یک قرن است که در تمام دنیا برای عایق بندی استفاده می شود به خاطر همین جزو سنتی ترین روش های عایق بندی می باشد. در این روش قیر ماده اصلی عایق رطوبتی شناخته می شود. این محصول را بر روی سطوح سیمانی نصب می کنند. در این روش قیر به صورت جامد است و قبل از نصب با حرارت دادن آن به مایع تبدیل می شود. بعد از این کار باید گونی را روی سطح مورد نظر پهن کرد و قیر را روی آن ریخت. این محصول را با توجه به نوع سطح به صورت یک لایه ؛ دو لایه و سه لایه اجرا می کنند. امروزه با پیشرفت فناوری و تولید انواع محصولات عایق بندی استفاده از این محصول کم تر شده است. 

نمایندگی انحصاری عایق رطوبتی قیر و گونی در گوهردشت کرج

عایق های رطوبتی در انواع مکان های رطوبتی و نم دار استفاده می شوند و طول عمری بالا و سالم و کاربردی آسان دارند ، نصب عایق های رطوبتی قیر مانند برای نصاب ها کار سختی است مخصوصا در فواصل گرم اما در مدت زمان کوتاهی انجام میشود .عایق های رطوبتی در انواع عایق بندی ها و انواع آب بندی ها استفاده می شود در سطوحی مثل:استخر، جکوزی، حوضچه ، آب نما ها ، سرویس بهداشتی ، حمام ، پشت بام ، ساز کار های کنار آب که باید حتما عایق بندی شوند .عایق رطوبتی پوششی می باشد که به منظور حفاظت از اب و رطوبت ساخته می شود .استفاده از عایق ها رطوبتی در جاهای رطوبت دار و در جاهایی که اب می باشد استفاده می شود . عایق رطوبتی قیر مانند نیز امروزه به جای ایزوگام استفاده می گردد. سه نوع عایق بندی نام برده شده است: عایق رطوبتی برپایه ی پلیمر _ عایق رطوبتی بر پایه قیر _ عایق رطوبتی برپایه الومینیوم که گروه تامین کننده این عایق ها در ایران می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی قیرگونی عایق رطوبتی قیرگونی, انواع عایق های رطوبتی قیری

تفاوتی که بین عایق رطوبتی قیر مانند و عایق های قدیمی وجود دارد این است که مقدار نفوذ نا پذیری عایق طوبتی قیر مانند بسیار بیش تر می باشد و از کیفیت بالایی برخور دار می باشد . این عایق ها حجم بسیار بالایی را نیز می توانند تحمل نمایند . نه قیر گونی و نه ایزوگام این خاصیت را ندارند. این عایق ها به راحتی به روی آسفالت و سنگ و ….. می چسبد ، این عایق ها لایه بسیار نازکی می باشد و حجم چندان سنگینی نیز ندارد و در خانه سازی های امروزی استفاده می گردد و چون انعطاف پذیری بالایی نیز دارد به همین دلیل مقاومت بیش تری هم دارند.