عایق رطوبتی پایه قیر جهت پوشش محافظ آسفالت و ایزوگام : این عایق رطوبتی پایه قیر مقاوم که از فرآورده‌های نفتی مانند قیر و الیاف‌های مصنوعی مختلف تهیه می‌شود، دارای عمر متوسط ۱۰ سال است و برای پوشش سطح نقاط مختلفی از ساختمان از جمله پشت‌ بام، استخر، حمام، سرویس بهداشتی و … به کار می‌رود. به دلیل اینکه ایزوگام بر اثر برخورد اجسام نوک تیز و سنگین ممکن است آسیب ببیند، با انجام پوشش‌های محافظ روی ایزوگام، می‌توانید در مدت‌های طولانی بدون نگرانی از ایزوگام استفاده نمایید. برای پوشش سطح ایزوگام روش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک نیازمند رعایت اصول و نکات لازم برای حفاظت از ایزوگام و همچنین اصول مربوط به ایمنی و استانداردهای ساختمان است.

عایق رطوبتی پایه قیر جهت پوشش محافظ آسفالت و ایزوگام

عایق رطوبتی پایه قیر جهت عایق کاری بر روی سطوح آسفالت و ایزوگام به کار می‌رود. همچنین قابلیت عایق کاری سطوح شیب دار، دیوارها، پی ساختمان‌ها، استخرها، کانال‌های آب، آب بندی شیروانی، کف کولر و انواع رول ایزوگام و غیره را دارد. در صورت نیاز می توانید قوطی را داخل آب گرم قرار داده تا نرم شود و سپس محتوای قوطی را مخلوط نمایید تا آماده شود. جهت اعمال خمیر می‌توانید از کاردک و لیسه آهنی و پلاستیکی، ماله، طی پلاستیکی و پیستوله با نازل درشت استفاده کنید. همچنین از وایت اسپریت، بنزین یا تینر جهت رقیق کردن آن استفاده کنید. کارایی راحت و آسان این عایق، اجرای آن را تسریع می‌کند. جهت استفاده، ابتدا سطح مورد نظر را بشویید و تا خشک شدن کامل آن صبر کنید. خمیر سما را کاملا مخلوط نموده و در صورت نیاز به شل شدن ظرف را داخل آب گرم قرار دهید. همچنین جهت استفاده روی سطوح سیمانی یا آهنی، برای رقیق کردن خمیر از حلال مخصوص مثل وایت اسپریت ها، بنزین و یا تینر استفاده کنید. خمیر را با ماله پلاستیکی و به ضخامت حداکثر یک میلی متر روی سطح مورد نظر پخش کنید. این عمل را دو مرتبه مطابق با ردیف قبلی و با فاصله زمانی مناسب انجام دهید. این محصول قابلیت اجرا با انواع پیستوله روی سطوح شیب دار را نیز دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش محافظ قیری ایزوگام پوشش محافظ قیری ایزوگام, عایق کاری رطوبتی سطوح

اگر ایزوگام ساختمان شما در محلی است که امکان وارد آمدن آسیب به آن وجود دارد می توانید با استفاده از برخی روش ها، پوششی را بر روی سطح ایزوگام خود ایجاد نمائید. به این وسیله صدمات و آسیب های وارده به آن به طرز چشم گیری کاهش یافته و عایق شما تا مدت های طولانی از تعمیر و تعویض بی نیاز خواهد بود. از جمله عوامل خرابی ایزوگام که لزوم استفاده از پوشش روی ایزوگام را دو چندان می سازد، رفت و آمد روی سطح عایق کاری شده، برخورد برخی اجسام تیز و یا سنگین، خشک شدن فضولات پرندگان، گرفتگی مسیر آبراه پشت بام و پوسیدگی عایق در اثر خارج نشدن آب ناشی از بارندگی و... می باشند.