خرید رزین اکریلیکی بر پایه کوپلیمر جهت ایجاد پوشش در بام : رزین اکریلیکی بر پایه هموپلیمر یا کوپلیمر استرهای اسید آکریلیک و یا اسید متاکریلیک می باشند و از آنجایی که منومر های آکریلیک و متاکریلیک امتزاج پذیری خوبی با هم دارند از اینرو می توان آنها را به هر نسبتی کوپلیمر از نمود. رزین های آکریلیک ترموپلاست ساختمانی مشابه رزین های ترموست دارند با این تفاوت که بر خلاف آنان فاقد هر گونه گروه فعال بوده و به علاوه دارای وزن مولکولی نسبتا زیادی بوده و در ضمن به وسیله ی مکانیزم تبخیر حلال خشک و سخت می گردند.

خرید رزین اکریلیکی بر پایه کوپلیمر جهت ایجاد پوشش در بام

یکی از ویژگی های بسیار مهم پلیمرها، از جمله کوپلیمرهای آکریلیک خالص، رفتار حرارتی آنها است. دمای انتقال شیشه ای (Tg) یکی از مهمترین خواص حرارتی در پلیمرهای آمورف (پلیمرهای غیر کریستالی یا بی شکل) محسوب می شود. در رزین های آکریلیک خالص با توجه به ویژگی های مورد نظر و کاربرد این کوپلیمرها در صنایع گوناگون تنظیم نسبت مونومرها به گونه ای صورت می گیرد که رزین با Tg مورد نظر حاصل شود. کاربرد این دسته از رزین ها در صنایع ساختمان، رنگ، منسوجات نبافته، صنایع غذایی، چسب و غیره است. از ویژگی های بارز رزین های آکریلیک خالص که مناسب برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان شده اند، مقاومت بالا در برابر اشعه ماورای بنفش و نیز براقیت بالا است.  رزین های آکریلیک خالص با توجه به تنوع استفاده از آکریلات های مختلف در ساختار خود ویژگی های متنوعی دارند. به عبارتی با توجه به مشخصات فنی متفاوت، در صنایعی از جمله: ساختمان، رنگ، منسوجات نبافته، صنایع غذایی، چسب و غیره کاربرد دارند. این دسته از رزین ها در ساخت پوشش هایی که نیاز است چسبندگی بالا به سطح زیرین  و نیز سختی بالا داشته باشند، بخصوص در محیط های داخل و خارج ساختمان استفاده می شوند. در زیر برخی کاربردهای این دسته از رزین های آکریلیک خالص آورده شده است:

  • بیندر چاپ پارچه.
  • آهار منسوجات نبافته.
  • پرایمر چاپ فویل های آلومنیومی.
  • چسب بتن.
  • عایق و پوشش بام.
  • رنگ و پوشش سطوح داخلی ساختمان.
  • رنگ و پوشش سطوح خارجی ساختمان.

رزین آکریلیک در ساختمان رزین آکریلیک در ساختمان, بهترین عایق های رطوبتی نانو

اجرای رزین در دیوارهای بیرونی آغشته به جلبک، خزه، گیاهان خاک دار و … :

  1. مایع سفید کننده (وایتکس) را به نسبت حجمی ۱ به ۳ با آب مخلوط کنید.
  2. با استفاده ازپارچه‌ای کلیه سطوح را کاملاً آغشته از محلول فوق نمائید (از دستکش و ماسک استفاده کنید).
  3. حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید تا کلیه موجودات تک سلولی نابود گردند.
  4. بوسیله کاردک یا ابزار مناسب دیگر سطوح آلوده را کاملاً بتراشید.
  5. با استفاده از پارچه آغشته به آب اثرات احتمالی مایع سفید کننده را از روی سطح برطرف نمائید.
  6. منتظر بمانید تا سطح کاملاً خشک گردد.
  7. بعد از خشک شدن، سطح آماده پذیرش پرایمر اکریلیک می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.