عرضه انواع پوشش ضد اسید مخازن نگهداری مواد مختلف : رنگ های اپوکسی، رنگ کف، رنگ فلز ویژه برای جلوگیری و پیشگیری از زنگ زدن  و حفاظت در برابر خوردگی در برابر مواد شیمیایی خورنده و رطوبت را دارند و طیف گسترده ای از کاربردهای داخلی و خارجی در بسیاری از صنایع را دارا هستند.و برای برنامه های کاری در شرایط سخت و نامناسب را به شما معرفی می کنیم که در محیط های شیمیایی  شدید و مناطقی که شرایط اب و هوای مناسبی ندارند بهترین بازدهی را دارند. همانگونه که ذکر شد انتخاب پوشش مخازن نگهداری مواد شیمیایی بسیار وابسته به نوع ماده شیمیایی دما و غلظت ماده شیمیایی است. در صورتی که دما کمتر از 40 درجه و مواد شیمیایی اسیدها یا قلیاهای ضعیف با PH حدود 7 درصد باشد استفاده از پوشش اپوکسی بدون حلال به همراه هاردنرهای آروماتیک که مقاومت شیمیایی خوبی دارند توصیه می گردد.

عرضه انواع پوشش ضد اسید مخازن نگهداری مواد مختلف

در صورتی که PH مواد نزدیک به 14 یا صفر باشد و یا اینکه دما بالا باشد و غلظت ماده شیمیایی بیش از 5 درصد باشد باید کاملاً مطالعه گردد. عموماً در اینگونه موارد پوشش مسلح اپوکسی وینیل استر از جنس Bisphenol A Epoxy Vinyl Ester یا Phenolic Epoxy Vinyl Ester جوابگوی شرایط است که توسط الیاف مسلح می گردند به اینگونه از پوششها FRP گفته می شود. انتخاب نوع رزین، نوع الیاف مانند الیاف شیشه، الیاف کربن، الیاف کولار، الیاف MAT ، الیاف تیشو و غیره اهمیت زیادی دارد. در صورتی که محلول داخل مخزن بسیار خورنده باشد پوشش‌ های دیگری جهت پوشش دهی مخازن استفاده می گردد که می توان از rubber line یا glass line نام برد. رنگ های پلی اورتان، رنگ پلی اورتان یک محصول دو جزئی است که بر پایه رزین پلی اورتان تهیه شده و دارای مدت زمان خشک شدن بسیار کوتاه است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های ضد اسید پوشش های ضد اسید, عایق کاری انواع مخزن

رنگ های پلی اورتان مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع اشعه های نور خورشید و همچنین باران اسیدی دارند. این رنگ (رنگ پلی اورتان) به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت و چسبندگی عالی بر روی انواع سطوح و پوشش ها به عنوان لایه نهایی برای پوشش سطوحی مخازن که در معرض مستقیم نور خورشید و شرایط  سخت آب و هوائی قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های دو جزئی پلی اورتان ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارند واز هرگونه مشکل پوست پرتغالی بودن که یکی از معضلات بزرگ رنگ های پودری می باشد عاری هستند. ویژگی رنگ های پلی اورتان دو جزئی مقاومت سطحی و انعطاف پذیری بالا میباشد که میتواند برای مدت زمان طولانی از قطعات فلزی در برابر خوردگی محافظت نماید.