خرید عایق صوتی فومی جهت ضد صدا کردن ساختمان ها : به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت که به آن ها فوم عایق صدا و یا عایق صوتی گفته می شود استفاده نمود. هزینه عایق صوتی دیوار منزل متناسب با چگونگی انجام آن می تواند متفاوت باشد. باید پارامترهای مختلفی را در انتخاب یک عایق صوتی مناسب در نظر گرفت. جنس عایق، انعطاف پذیری، نحوه نصب، قیمت، ضخامت و کاربرد فضای مورد نظر همگی از جمله مواردی هستند که می توانید در هنگام خرید در نظر داشته باشید. یک عایق خوب باید از چگالی مناسب بهره مند باشد تا بتواند حالت آکوستیک خود را حفظ نماید. از این رو قبل از خرید عایق صوتی باید از استاندارد بودن چگالی و ضخامت آن مطمئن شوید. شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع عایق رطوبتی، صوتی و حرارتی مشغول به فعالیت هستند و محصولات خود را با تنوع بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

خرید عایق صوتی فومی جهت ضد صدا کردن ساختمان ها

شما با توجه به مکان مورد نظر و میزان سر و صدا می توانید نسبت به خرید عایق صوتی ایده آل اقدام نمائید. برای مثال برای جلوگیری از انتقال سر و صدای تلویزیون، تلفن و مکالمات روزمره می توانید از عایق صوتی دیوار مشترک استفاده کنید. این عایق به صورت رولی یا تخته ای مورد استفاده قرار می گیرد و آرامش را برای ساکنین آپارتمان هایی که اتاق های آن ها دیوار به دیوار است فراهم می کنند. نیاز به عایق ھای صوتی ساختمانی در شھر ھای شلوغ و پرسر و صدای امروز کاملا احساس می شود و شرکت کناف نیز برای حل این مسئله راھکارھای کلیدی را ارائه کرده است. اجرای دیوار آکوستیک و سقف آکوستیک با اجرای عیق صوتی کناف یکی مھم ترین اقدامات در جهت کاھش آلودگی ھای صوتی و افزایش ارامش در ساختمان ھا می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی سقفی عایق صوتی سقفی, بهترین عایق های ضد صدا

هنگامی که امواج صوتی در آپارتمان ها به دیوار یا سقف برخورد می کند انرژی این آلودگی های صوتی آزار دهنده ، به 3 بخش تقسیم می شود :

  • بخش اول منعکس می شود.
  • بخش دوم جذب می شود.
  • و بخش دیگر آن از سازه های ساختمان عبور می کند.

استفاده از عایق صوتی به منظور ایزوله کردن دیوارهای ساختمان ها نه تنها سبب ایجاد محیطی آرام در برابر خیابان های شلوغ و همسایه های پر سر و صدا می گردد، بلکه سیستمی بسیار حرفه ای برای عایق کردن استودیوها و اتاق های ضبط صدا نیز محسوب می شود. این صداگیرهای دیوار هم در برابر صداهای موجود در فضا و هم در برابر صداهای ناشی از ضربات مکانیکی مانند اسباب کشی ها مقاوم هستند. یکی از متریال هایی که در این نوع سیستم مورد استفاده قرار می گیرد، پشم سنگ می باشد که در حال حاضر از بهترین عایق های صداگیر محسوب می شود.