اجرا و نصب عایق های رطوبتی پلیمری در سطوح مختلف ساختمان ها : نفوذ رطوبت در بخش های مختلف بنا خساراتی را موجب می شود که می بایست از آن جلوگیری کرد. در پاره ای از موارد، روی سنگ و آجر، مواد ضد رطوبت بی رنگ کشیده می شود، یا داخل بتن ملات عایق افزودنی اضافه می شود، ولی در بیشتر موارد ناگریز از مصرف عایق های قیری یا پلیمری هستیم. در جاده سازی با پخش مواد قیری سطح خاک را ایزوله کرده و از نفوذ آب و یخ زدن آن و در نهایت تخریب جاده جلوگیری می کنند. در ۴۰ سال اخیر ساخت عایق های رطوبت ، آب و بخار آب توسعه فراوانی یافته است. علاوه بر عایق کردن ساختمان در قسمت پی و بام که دو بخش مهم از حیث نفوذپذیری آب هستند، عایق کاری مصالح مختلفی که در دیواره های خارجی و داخلی به کار می رود و همچنین بستن درزها ، کمک شایانی به حفظ ظاهر بنا برای مدت زمان طولانی و جلوگیری از کوتاه شدن عمر مصالح ساختمانی خواهد کرد.

اجرا و نصب عایق های رطوبتی پلیمری در سطوح مختلف ساختمان ها

انواع مختلف عایق رطوبتی پلیمری در سطوح مختلفی اجرا می شوند که برای اجرای عایق رطوبتی پلیمری در هر سطح، باید موارد منحصر بفرد مخصوص آن سطح انجام پذیرد. چنانچه شما نیز مایلید بدانید عایق های رطوبتی پلیمری در سطوح مختلف چگونه اجرا می شوند .عایق رطوبتی پلیمری همان عایق های ساختمانی می باشند که عایقی برای رطوبت می باشند.این نوع از عایق ها مانع از ورود نم و رطوبت می شوند.رایج ترین مکانی که از عایق های رطوبتی استفاده می شود در پشت بام می باشد.مکان هایی از ساختمان که در معرض نم و رطوبت می باشند به آب بندی و ایزولاسیون آن ها باید پرداخت. فضای های تر در ساختمان ها شامل پشت بام و کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی و بالکن و کف پارکینگ ها می باشد. عایق رطوبتی نانو بی رنگ است و دیده نخواهد شد و نانو ذرات در واقع داخل مواد سطح قرار می گیرند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پلیمری چیست عایق پلیمری چیست, انواع عایق های رطوبتی

کارایی خود را به اجرا می گذارند. استفاده از این عایق نه تنها سطح مورد استفاه را خراب نخواهد کرد بلکه از خوردگی و فرسایش سطوح مورد نظر جلوگیری می کند. این عایق رطوبتی جدید رو هر جنسی از ماده قابل استفاده است پس نگران سیمانی و یا سنگی بودن سطح مورد استفاده نباشید و حتی بدانید که این عایق از شکستن و ترک خوردگی سطوح سنگی و سیمانی جلوگیری می کند.