نصب ایزوگام روی دیوار به عنوان یک روش عایق بندی ساختمان : ارزش نصب ایزوگام روی دیوار به عنوان یک روش عایق بندی بسیار مقاوم با ارتفاع قدمت بیشتراز 10 سال می باشد معرفی بهترین برند ایزوگام برای استفاده دیوار ساختمان به کارگرفته شده به منظور نصب روی دیوار دارنده گواهینامه کیفیتی بوده و این امر طول عمر بالا آن را برای مشتریان تضمین می نماید. بازه زمان اجرا ایزوگام دیوار ساختمان بر پایه ی متراژ های دیوار مشخص و معلوم می شود. این اجرا بدون نیاز به داربست و در مدت زمان بسیار کوتاه با رعایت همگی فاکتور های کیفیتی انجام میگردد. قیمت نصب ایزوگام روی دیوار در متراژ های معدود تر از 100 یا این که 50 بدون نیاز به حضور کارشناسان محل به طور آنلاین یا این که تلفنی قابل اخذ می باشد.

نصب ایزوگام روی دیوار به عنوان یک روش عایق بندی ساختمان

در بحث طریقه نصب ایزوگام روی دیوار، ارتفاع دیوار مسئله‌ای است که نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. برای دیوارهای بلند (ارتفاع بیش از 4 متر) لازم است که داربست نصب شود. برای نصب داربست، رعایت جوانب احتیاط و توجه به مسائل ایمنی بسیار لازم و ضروری است. علت استفاده از داربست، فراهم آوری بستری برای دسترسی راحت‌تر کارگران به تجهیزات مورداستفاده است. پیش از شروع هر کاری، از محکم نصب شدن داربست اطمینان کافی پیدا کنید. سپس باید تعدادی تخته در طبقات مختلف داربست قرار داده شود تا بستری برای حرکت کارگران فراهم شود. دقت کنید افرادی که برای این روش استخدام می‌کنید باید از تبحر و مهارت کافی برخوردار باشند، همچنین بحث سلامتی آن‌ها نیز بسیار مهم است تا جانشان به خطر نیفتد. این کارگران نباید بیماری‌هایی همچون سرگیجه (بنا بر هر علتی) داشته باشند چراکه در این صورت با حرکت بر روی داربست، سلامت جان آنان تهدید می‌شود. لازم به ذکر است؛ حداقل تعداد کارگر مورد نیاز برای پیاده‌ سازی ایزوگام دیوار با داربست، 2 نفر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام دیوار در کرج ایزوگام دیوار در کرج, بهترین عایق های رطوبتی ساختمان

طریقه نصب ایزوگام روی دیوار با داربست از یک سری اصول بسیار ساده پیروی می‌کند. ابتدا رول‌های خریداری‌شده ایزوگام به پشت‌بام انتقال داده می‌شوند. مقداری در حدود 0.5 متر از این ایزوگام‌ ها در سطح پشت‌بام نگه‌داشته می‌شود و مابقی در راستای دیوار پایین کشیده می‌شود تا تمام سطح دیوار را پوشش دهد. این 0.5 متر در جدا نشدن ایزوگام از بالای دیوار و همچنین عدم نفوذ رطوبت به این قسمت از دیوار نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. سپس افرادی که در سطح طبقات داربست قرارگرفته‌اند با استفاده از یک مشعل حرارت پخش‌کن، ایزوگام را حرارت می‌دهند تا ذوب شود و به‌راحتی بر سطح دیوار چسبیده شود. در ادامه باید از رول بعدی ایزوگام استفاده شود و برای چسباندن آن استفاده از کمچه رایج است.