قیمت پوشش عاق بندی انواع نمای ساختمان ها در کرج و حومه : در ارتباط با مزایا و معایب نمای آجر مهم‌ترین مزیت این نوع مصالح در مقایسه انواع نمای ساختمان عبارتند از: عایق صوتی و حرارتی و به دنبال آن کاهش اتلاف انرژی، طول عمر زیاد،  استحکام بالای این مصالح در شرایط اقلیمی متنوع، نصب و اجرای آسان و با سرعت زیاد، حمایت از محیط زیست با توجه به ساختار طبیعی که دارند، نداشتن ضایعات ساختمانی و سر و صدا، حفظ هویت تاریخی و امکان ترمیم و نوسازی. در کنار مزایایی که نمای آجری دارد معایبی نیز دارد که مهم‌ترین آن سیستم اتصال قدیمی به ساختمان است که همین موضوع هم موجب شده تا وزن در مقایسه با انواع نمای ساختمان بسیار زیادی را به ساختمان وارد کرده و در زمان حوادثی مانند زلزله خطرات زیادی را به همراه داشته باشد که خوشبختانه با روش‌های نصب و اجرای جدیدی که این روزها برای نمای آجری در نظر گرفته شده این مشکل تا حد زیادی برطرف شده و بازدهی ساختمان‌ها بیشتر می‌شود.

قیمت پوشش عاق بندی انواع نمای ساختمان ها در کرج و حومه

در ارتباط با  مقایسه قیمت انواع نمای ساختمان ، قیمت نمای آجری با توجه به عوامل مختلفی از جمله نوع آجر ( رنگ، ابعاد، نسوز بودن وغیره)، روش اجرا، اجرت اجرا، مصالح مورد نیاز و غیره مشخص می‌شود. قیمت آجرهای نما با توجه به نوع آن از حدود متری ۴۰ هزار تومن شروع و تا متری حدود ۱۲۰ هزار تومن در بازار موجود است. البته نباید فراموش کرد که نمای آجر با توجه به ضخامت و ابعادی که دارد به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود. قیمت آجرهای نما نیز با توجه به همین ابعاد و اندازه‌ها و همچنین نوع آجر (نسوز بودن یا نبودن) متفاوت است و تغییر می‌کند. در دسته بندی انواع عایق ها به دو دسته مهم برخورد می کنیم که اغلب نماهای ساختمان را با این دو مورد عایق بندی می کنند. انواع عایق نما شامل موارد زیر است که هر کدام مزیت های خود را داراست. اولین نمونه از عایق ها را می توان نوعی از آن ها دانست که ساختار آن ها بر پایه حباب تشکیل شده است. حباب هایی هوا موجب می شوند تا جریان هدایت حرارت کاهش پیدا کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نمای ساختمان عایق نمای ساختمان, بهترین عایق های آب بندی

کاهش هدایت حرارت در تابستان موجب می شود تا هوای گرم به ساختمان جذب نشود و هوای درون منزل را بیشتر از دمای مجاز نبرد. و در فصول سرد سال نیز موجب می شود تا هوای سرد در ساختمان نفوذ نکند. وجود این مزیت می تواند مصرف انرژی را به میزان قابل ملاحظه ای کم کند . در نوع دوم از عایق های نما به عایق هایی اشاره می کنیم که بجای کاهش هدایت جریان حرارت اقدام به بازتابش آن می کنند. بازتابش یا انعکاس حرارت موجب می شود تا دمای استاندارد درون منزل حفظ شود. نکته مهمی که در این نوع عایق کاری وجود دارد این است که باید حدودا 2 سانتی متر در پشت آن ها فضای خالی باشد تا شاهد بیشترین کارآیی باشیم.