خرید عایق فوم xps شیروانی پوشش سقف های شیبدار : سقف های شیبدار به دو دسته سرد و گرم طبقه بندی می شوند و این بسته به محل قرارگیری عایق حرارتی دارد. در صورتی که عایق حرارتی بر روی سقف طبقه زیرین زیر شیروانی نصب شود آن را سرد می نامند به این خاطر که در این حالت اتاق زیر شیروانی عایق نبوده و نسبت به سایر قسمت های ساختمان سرد می باشد. در حالتی که عایق حرارتی در خود سقف شیبدار بکار رود اتاق زیر شیروانی نیز مانند سایر قسمت ها دمای مطلوبی داشته و در مصرف انرژی کاهش بیشتری مشاهده خواهد شد. عایق حرارتی xps را میتوان برای سقف های شیبدار گوناگون اعم از پوشش های سفالی، تایل های ورقی قیری با سنگریزه های معدنی (شینگل، باردولین)، ورق های قیری با الیاف طبیعی (آندولین و آندوویلا) و غیره استفاده کرد و آنها را عایق کاری کرد. 

خرید عایق فوم xps شیروانی پوشش سقف های شیبدار 

 xps یک فوم بسیار محکم از پلی استایرن اکسترود شده می باشد که علاوه بر مقاومت بسیار بالای حرارتی ، رطوبتی و صوتی به واسطه دارا بودن سلول های کاملا بسته با جداره مشترک از استحکام مناسبی نیز برخوردار است و برای اولین بار توسط خط تولید کاملا اتوماتیک و با روش اکسترودر پیوسته و بر اساس استانداردهای بین المللی در کارخانه اکسیر پیشبرد ساختمان تولید و عرضه می گردد. چگالی فوم ایکس پی اس در تمام ابعاد آن یکنواخت است و به دلیل فشردگی و استحکام بالا می تواند نقش دیوار را در سازه های مختلف ایفا کند. این فوم ها نوعی عایق کندسوز هستند که از توسعه و سرایت آتش جلوگیری به عمل می آورند. عایق کاری ساختمان با آنها باعث کاهش مصرف انرژی در ساختمان می شود و از نفوذ گرما و سرما به داخل ساختمان جلوگیری می نماید. این متریال با ویژگی های منحصر به فردی که دارد جایگزین مناسبی برای انواع عایق ها از جمله پشم شیشه، پشم سنگ و یونولیت می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق فوم xps شیروانی عایق فوم xps شیروانی, عایق بندی حرارتی سقف

عایق ساختمان XPS عایقی با میزان عایق بسیار بالاست. در استفاده از عایق ها (فوم xps)، ضریب هدایت حرارتی مصالح و مقاومت حرارتی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بطوری که در کتاب مبحث 19 ملی ساختمان به مصالحی یا سیستم مرکبی که انتقال گرما از محیطی به محیط دیگر را بطور موثر کاهش دهد. عایق حرارتی قابل استفاده در ساختمان اطلاق می شود و آن عایقی است که ضریب هدایت حرارتی آن Ύ کمتر یا مساوی 0.065 W/M.K و و مقاومت حرارتی آن مساوی یا بیشتر از 0.5M .K/W باشد. بر مبنای فرمول حرارتی هرگاه Ύ کم شود مقاومت حرارتی افزایش می یابد. برای ایجاد مقاومت حرارتی R=0.5 ورق XPS به ضخامت 5/1 سانتیمتر نیاز است و برای رسیدن به همین مقاومت نیاز به بلوک سفالی به ضخامت 25 سانتیمتر و یا نیاز به آجر سوراخدار به ضخامت 42 سانتیمتر می باشد.