خدمات عایق کاری رطوبتی و آب بندی بام سبز و سقف سازه ها : غشای ضد آب مهم‌ ترین قسمت در آب بندی سقف روف گاردن است. متریال غشا باید به عنوان ویژگی اصلی خود توانایی جلوگیری از ورود رطوبت به تاسیسات زیرین را داشته باشد. این عنصر کلیدی باید در طراحی سیستم بر نوع گیاه و طرح کلی بام سبز اولویت داشته باشد. غشا به عنوان یک لایه ضد آب دائمی استفاده می‌شود که باید شرایط سختگیرانه طراحی باغ بام را برآورده ‌کند. ضروری است که غشا از بالاترین استانداردهای متریال برخوردار باشد. کیفیت متریال لایه غشا باید 30 سال دوام را تضمین کند.

خدمات عایق کاری رطوبتی و آب بندی بام سبز و سقف سازه ها

یکی از مهم‌ترین مراحل اجرای روف گاردن آب بندی سقف است. برای جلوگیری از ورود آب به داخل ساختمان، سقف بیشتر بام‌ها به نوعی شرایط ضد آب نیاز دارند. آب بندی سقف روف گاردن باید یک لایه مستحکم اما انعطاف پذیر ایجاد کند که تحت شرایط آب‌وهوایی شدید و حرکت‌های فیزیکی یا حرارتی سازه از بین نرود. روف گاردن یا بام سبز یا گرین روف، به تازگی در شهرهای بزرگ و پرهیاهو به منظور بهبود کیفیت هوا و افزایش فضای سبز شهری در پشت بام ساختمان ها و آپارتمان ها، ایجاد می شود. برای ایجاد بام های سبز باید عایق مناسبی با حداقل جذب آب و مقادیر بالای R  در نظر گرفت. روف گاردن یا سقف سبز سطح پوشیده از فضای سبز به صورت جزیی یا کامل در پشت بام منازل است. ساخت این پشت بام های سبز علاوه بر زیبایی محیط دارای مزایای زیادی برای شهر نیز می باشد، از این رو در ادامه به چندین مورد از مزایای روف گاردن اشاره شده است:

  1. بهبود کیفیت هوا
  2.  کاهش بیش از حد گرمایش سقف ها
  3. کم کردن سرعت تخلیه آب باران
  4. عایق حرارتی مناسب برای ساختمان
  5. کاهش سر و صدا
  6. گیاهان برای رشد به آب احتیاج دارند، بنابراین سقف سبز به باید به گونه ای طراحی شود که از نفوذ رطوبت آب به داخل ساختمان جلوگیری کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی روف گاردن عایق رطوبتی روف گاردن, عایق کاری بام سبز

ساخت و عایق کاری روف گاردن با سه روش ساخت باغ کانتینر در تراس، استفاده از تخته های مرتفع چوبی و بتنی برای رشد گیاهان و ساخت کل سقف یا بخشی از آن قابل انجام است. برای ایجاد روف گاردن در کل سقف باید لایه های متفاوتی را ایجاد کنید. اولین لایه برای ساخت روف گاردن لایه ضد آب است، لایه ضد آب در برابر یخ زدگی و جذب رطوبت مقاوم است. لایه دوم عایق است، این لایه بیشتر از  تخته های پلی استایرن اکسترود شده XPS، پنل های PIR یا فوم پلی اورتان ساخته شده است. پنل های PIR به عنوان لایه های عایق در روف گاردن بسیار مناسب می باشند؛ چرا که دارای شیارهای مخصوص در لبه ها است و باعث می شود آب باران به راحتی به سیستم فاضلاب منتقل شود.