روش اجرای عایق سفید رطوبتی بام در پشت بام ساختمان : در هنگام اجرای عایق سفید ساختمانی ، ابتدا سطح زیر کار را عاری از هر گونه چربی، گرد و غبار، مواد روغنی و سایر اجسام خارجی نموده و بستر کار را با مواد شوینده تمیز نمایید سپس با فشار آب، مواد شوینده را از سطح بستر بزدایید. در صورت وجود آسیب دیدگی های سطحی نظیر ترک های موجود در سطح آسفالت، گودی ها و خرابی های ایزوگام، قسمت خراب را جدا نموده و با مخلوط عایق سفید ساختمانی و پودر ترمیمی جایگزین نمایید و سپس کل سطح را با یک لایه ی پرایمر اندود نمایید.

روش اجرای عایق سفید رطوبتی بام در پشت بام ساختمان

سطح آماده ی کار را حداقل در دو لایه با عایق سفید ساختمانی به کمک پیستوله، قلم مو، غلطک یا ابزار مشابه پوشش دهید. برای پوشش کنج ها، کفشور ها، نورگیر ها، انتهای ستون ها و موارد مشابه نیز ابتدا یک لایه عایق سفید ساختمانی را اجرا نموده سپس الیاف مسلح کننده (پلی استر) را بر روی سطح خیس خوابانده، مجدداً بر روی آن یک لایه ی ضخیم از عایق سفید ساختمانی را اجرا نموده و برای جلوگیری از ایجاد حباب و دیگر خرابی ها با قلم مو بر روی مواد ضربه بزنید. عایق رطوبتی بام یا عایق سفید بام، از رزین های آکریلیک و فیلرهای مخصوص و مواد افزودنی ویژه ای فرموله و تولید شده اند که موجب افزایش خواص الاستیسیته آن تا 3 برابر تحت نیروی کشش می شوند. این محصول به راحتی توسط قلم مو یا فرچه یا پیستوله روی سطوح مختلف اجرا می شود و به لحاظ شباهت بسیار زیاد به رنگ ، در صورت خرابی مقطع به راحتی با اعمال محصول در همان مقطع توسط فرچه ،قابلیت تعمیر دارد . فرمولاسیون عایق سفید بام تا حدود زیادی مشابه رنگ های آکریلیک پایه آب می باشد و می توان به راحتی با افزودن پیگمنت یا مستر رنگ آب پایه ، عایق را به رنگ مورد نظر در آورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید بام در کرج عایق سفید بام در کرج, اجرای عایق بندی سطوح ساختمان ها

ویژگی های عایق سفید :

  • ایزولاسیون رطوبتی پشت بام و عایق کاری پی ساختمان.
  • پوشش روی ایزوگام جهت افزایش طول عمر ایزوگام تا سه برابر و عدم نرم شدن ایزوگام در اثر گرما و جلوگیری از هدر رفتن انرژی ساختمان.
  • ایزولاسیون رطوبتی سرویس های بهداشتی، حمام ، استخر ، سونا ، جکوزی ، پشت بام ، آشپزخانه  و گنبد مساجد.
  • ایزولاسیون حرارتی سردخانه ها ، سقف سردخانه ها ، سوله ها و مرغداری ها ، کانال های کولر و کانکس ها.
  • جلوگیری از پوسیده شدن سقف های شیروانی ، سوله ها ، مرغداری ها  و کارخانجات تا 30 سال.
  • عایق کاری دیوارها، سقف و جلوگیری از تبادل حرارت در مناطق گرمسیری به داخل ساختمان.

نحوه اجرای عایق سفید بام در ساختمان :

  1. ابتدا سطح مورد نظر شسته، تمیز، خشک و آماده اجرای عایق سفید می‌شود.
  2. عایق سفید، با استفاده از قلمو، غلطک یا پیستوله روی سطح اعمال می‌شود.
  3. بلافاصله روی سطح توری کشیده می‌شود. استفاده از توری سبب افزایش عمر، کارایی و خاصیت ارتجاعی عایق سفید خواهد شد.
  4. بعد از نصب توری، لایه دوم عایق، جهت افزایش چسبندگی روی توری اجرا می‌شود.
  5. پس از خشک شدن لایه دوم که حدود 24 تا 48 ساعت طول می‌کشد (بسته به دما و شرایط جوی). لایه نهایی مانند لایه‌های قبلی اعمال می‌شود.