قیمت تمام شده روش آب بندی استخر توسط عایق رطوبتی MCI : در آب بندی استخر و مخازن آب باید به این نکته توجه داشته باشید در برخی موارد استخرها و مخازن آب با درزهای انبساطی طراحی و اجرا شده اند. در صورتی که در استخر و مخزن آب درزهای انبساط طراحی و اجرا شده باشد، می بایست به منظور آب بندی درز انبساط  از یک درزبند الاستیک با انعطاف پذیری مناسب استفاده کرد. معمولا استفاده از ماستیک پلی یورتان جهت آب بندی درز انبساط مخازن به دلیل داشتن خاصیت الاستیسیته بالا بهترین گزینه است. در برخی موارد کارفرما مایل به  استفاده از ماستیک قیری سرد اجرا جهت پر نمودن این درزهای انبساط می باشد ولیکن با توجه به مقاومت چسبندگی  و شیمیایی پایین این ماستیک ها استفاده از آن به ویژه در مخازن آب شرب توصیه نمی گردد.

قیمت تمام شده روش آب بندی استخر توسط عایق رطوبتی MCI

یکی از بهترین روش های آب بندی استخر و آب بندی مخازن آب استفاده از دستورالعمل زیر می باشد. در روش پیشنهادی ذیل جهت آب بندی استخر و آب بندی مخازن آب، استفاده از محصولات آب بندی نظیر ملات آب بندی RCM، چسب بتن آب بند MCP و عایق رطوبتی MCI توصیه شده است. یکی از مزیت های این روش آب بندی استخر و مخازن آب، عملکرد بسیار خوب محصولات مذکور در آب بندی سازه هایی از این دست می باشد. در ضمن این که در ارائه این پیشنهاد فنی قیمت تمام شده روش آب بندی بسیار به صرفه تر از استفاده از محصولات مشابه خواهد بود. چسب آب بندی بتن یکی از محصولات بسیار کاربردی و مهمی است که باید در پروژه هایی نظیر ساخت استخر ها، سرویس های بهداشتی، مخازن آب و… از آن بهره برد.

عایق رطوبتی MCI عایق رطوبتی MCI, چسب های درزبندی استخر بتنی

پیمانکاران در گذشته کمتر به لزوم استفاده از چسب بتن آب بند توجه می کردند و از این رو در بسیاری از استخر ها و سرویس های بهداشتی شاهد به وجود آمدن خرابی های بسیاری به دلیل نشت آب بودیم. چسب بتن آب بند استخر می تواند احتمال نشت آب به درون بتن را به صفر برساند و شما را از شر هزینه های بالای تعمیرات استخر نجات دهد. نشت آب و فاضلاب در سرویس های بهداشتی یکی از عوامل بروز برخی بیماری های خطرناک است. در یک استخر به شیوه های مختلفی ممکن است شاهد نشت آب باشیم و گاها تشخیص این نشتی بسیار کار مشکلی خواهد بود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.