کاربرد چسب بتن در استخر سازی و مقاوم سازی سازه های بتنی : چسب آب بندی استخر یا چسب بتن آب بند استخر یکی از بهترین محصولاتی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. از این محصول می توانید هم بر روی بتن خشک شده استفاده کنید و هم برای تقویت بتن مورد استفاده در استخر ها در هنگام بتن ریزی از آن استفاده کنید. علاوه بر این ها می توانید از این چسب های کاربردی برای درزگیری استخر ها استفاده کنید و خطر نشت را به حداقل برسانید. چسب بتن ضد خوردگی به منظور حفاظت از سازه های دریایی ثابت و سازه های فولادی در معرض آب شور و لوله‌ های مدفون در زیر خاک و مستغرق در آب لوله‌ ها و مجاری انتقال و دفع فاضلاب حفاظت سازه های بتنی در برابر هجوم عوامل مهاجم و همچنین سازه های در معرض تابش اشعه ماورا بنفش کاربرد دارد.

کاربرد چسب بتن در استخر سازی و مقاوم سازی سازه های بتنی

معایب چسب بتن در آب بندی استخر این است که از چسب بتن خود به تنهایی نمی تواند به عنوان مواد عایق کاری استخر به کار برده شود، بلکه باید با مخلوطی از سیمان و بتن به کار برده شود.آب بندی استخر با چسب بتن فقط در ساخت استخرهای با بتن ریزی یک تکه کاربرد دارد و در صورت قطع عملیات بتن ریزی در ساخت استخر پروسه عایق کاری تکمیل نخواهد شد.از نظر پیمانکاران ساخت استخر عایق کاری و آببندی استخر با چسب بتن می تواند جایگزین کامل هر نوع مواد عایق کاری دیگری شود و تجربه ثابت کرده که در تمام مراحل ساخت استخر و نسبت اختلاط بتن به انواع مواد عایق کاری استخر نیاز است، امروزه عایق کاری با چسب بتن یکی از شایع ترین نوع آببندی استخر می باشد و با استفاده از چسب بتن ضد خوردگی مناسب و با کیفیت می توان تا حدود زیادی از بروز نشتی آب استخر نیز جلوگیری کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب بتن در استخرسازی چسب بتن در استخرسازی, عایق کاری انواع استخر

با استفاده درست از انواع چسب های بتن، شما قادر هستید تا از ترک خوردن آنها با گذشت زمان جلوگیری کنید. با گذشت زمان ممکن است ترک هایی در بتن کف و دیواره استخر و بتن سرویس بهداشتی به وجود بیاید. شما می توانید با استفاده از میزان درست چسب بتن آنها را ترمیم کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از مقدار مناسب این چسب ها در حین بتن ریزی، مانع از ترک خوردن بتن شوید یا اینکه تا حد ممکن این زمان را به تعویق بیندازید. چسب آب بندی بتن دارای ویژگی هایی است که خواص فیزیکی و شیمیایی بتن را افزایش می دهد. بنابراین مقاومت بتنی که در آن از مقدار مناسب چسب بتن آب بندی نظیر چسب sa12 استفاده شده است، در برابر آب و هوا و بسیاری از عوامل طبیعی و شیمیایی افزایش می یابد.