ماستیک گرم اجرا جهت آب بندی و پوشش دهی کلیه ترک ها : ماستیک گرم اجرای تک جزئی مناسب جهت پر کردن ترکهای سطحی در خیابان ها و جاده های درون و برون شهری ، باند فرودگاه ها و پارکینگ های طبقاتی می باشد . ماستیک گرم اجرای تک جزئی مناسب جهت آب بندی و پوشش دهی کلیه ترک ها و درزهای ایجاد شده در آسفالت به جهت حفظ آسفالت های قدیمی می باشد . درزبندی کلیه سازه های بتنی و سطوح آسفالته با استفاده از ماستیک گرم اجرای تک جزئی انجام می شود. استفاده از ماستیک گرم اجرای تک جزئی مناسب جهت درزبندی کانال ها و سازه های آبی کاربرد دارد. همچنین به عنوان یک چسب گرم جهت چسباندن قطعات فلزی ، بتنی و چوبی کاربرد دارند.

ماستیک گرم اجرا جهت آب بندی و پوشش دهی کلیه ترک ها 

یک درزگیر الاستیک برپایه بیتومن رابر می باشد که برای پر نمودن درزهای انبساط و ژوئن های افقی مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ گونه اثر سوئی بر روی آب آشامیدنی ندارد . پایداری در برابر شرایط جوی از خصوصیات این محصولات به شمار می آید. ماستیک گرم اجراء مقاوم در برابر حلال های نفتی نوعی از ماستیک تک جزئی و گرم اجرا بر پایه قیر اصلاح شده با پلیمرها است که ماستیک گرم اجرای تک جزئی جهت مصارف زیر و به منظور ممانعت از نفوذ آب و یخ زدگی در زیر بتن اجرا شده در خیابان ها ،جاده ها یا باند فرودگاه ها به کار می رود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

موارد کاربرد ماستیک گرم اجرای تک جزئی :

  • ماستیک گرم اجرای تک جزئی مناسب جهت پر کردن ترکهای سطحی در خیابان ها و جاده های درون و برون شهری ، باند فرودگاه ها و پارکینگ های طبقاتی می باشد .
  • ماستیک گرم اجرای تک جزئی مناسب جهت آب بندی و پوشش دهی کلیه ترک ها و درزهای ایجاد شده در آسفالت به جهت حفظ آسفالت های قدیمی می باشد .
  • درزبندی کلیه سازه های بتنی و سطوح آسفالته با استفاده از ماستیک گرم اجرای تک جزئی .
  • استفاده از ماستیک گرم اجرای تک جزئی مناسب جهت درزبندی کانال ها و سازه های آبی .
  • بعنوان یک چسب گرم جهت چسباندن قطعات فلزی ، بتنی و چوبی.

ماستیک گرم اجرا در آسفالت ماستیک گرم اجرا در آسفالت, عایق کاری با چسب ها

ماستیک قیری گرم اجرا نوعی ماده بر پایه قیر اصلاح شده است که جهت پرکردن درزه های بتن و آسفالت مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های این نوع ماستیک می توان به مقاومت بالا در برابر تغییر دما، الستیسیته بالا، چسبندگی عالی به آسفالت و مقاومت در برابر جاری شدن را نام برد. طریقه مصرف این نوع ماستیک به این صورت است که ابتدا سطح درزه را از هرگونه آلودگی تمیز نموده سپس ماستیک قیری گرم اجرا را که ذوب شده است به داخل درزه ریخته می شود.