عرضه عایق های خود ترمیم شونده بتن جهت آب بندی سطوح : در دهه های اخیر تحقیقات گسترده ای بر کاربرد فناوری نانو در حوزه های مختلف صنعت ساختمان و از جمله بتن انجام شده است. تاکنون فناوری نانو در صنعت بتن امکان بهبود مشخصات بنیادی بتن نظیر مقاومت، دوام، سبکی، انعطاف پذیری، نفوذ ناپذیری، تولید بتن هایی با قابلیت عایق صوتی و حرارتی بالا و خود تمیز شوندگی را به اثبات رسانده است. خود ترمیم شوندگی بتن نیز یکی دیگر از کاربردهای فناوری نانو در صنعت بتن است. همانطور که از اسم آن پیداست بتن خود ترمیم شونده بتنی است که قابلیت و توانایی بازسازی تخریب را دارد. تولید این نوع بتن ها برای ساخت سازه های حساس شهری که هزینه های گزاف ترمیم را در دراز مدت در پی خواهد داشت بسیار حائز اهمیت است.

عرضه عایق های خود ترمیم شونده بتن جهت آب بندی سطوح

همانطور که می دانیم کنترل و جلوگیری از بروز ترک یکی از مشکلات اصلی در هر سازه بتنی است. این موضوع علاوه بر تخریب زیرساخت بتنی، شرایط را برای خوردگی بیشتر آرماتور نیز مهیا می کند که به خصوص در سازه های غوطه ور دریایی معضلی جدی محسوب می شود. بنابراین خودترمیمی یکی از ارزشمندترین پدیده هایی است که برای غلبه بر مشکل کاهش یکپارچگی عملکردی به کار می رود. فرایند خود ترمیم شوندگی باید بلافاصله بعد از وقوع آسیب، به طور خودکار انجام شود و یکپارچگی بتن را در محدوده آسیب دیده حفظ کند. با وجود تمامی این ویژگی‌های مثبت و ارزشمند، یک ویژگی و جنبه‌ی منفی در بتن وجود دارد؛ آن هم این است که بتن به زمان و هزینه‌ای برای نگهداری احتیاج دارد. همه‌ی ما می‌دانیم که بتن مقاومت فشاری بالایی دارد و در برابر نیروهای کششی ضعیف‌تر عمل می‌کند. بنا بر این زمانی که چنین نیرویی به آن وارد می‌شود، ممکن است بتن را دچار تغییر حالت کرده و بتن دچار ترک خوردگی بشود. احتمال دارد این ترک‌ها در ابتدا آنقدر کوچک باشند که نتوانیم آن‌ها را با چشم غیر مسلح ببینیم. با این حال، این ترک‌ها به مرور زمان بزرگ‌تر می‌شوند و در نهایت ممکن است سازه از هم گسیخته شود. پیش از این در هنگام ترک خوردگی بتن، ترمیم آن توسط نیروی انسانی صورت می‌گرفت که به وقت و پول زیادی احتیاج دارد؛ هر چند که ضرر آن از گسیختگی سازه بسیار کم‌تر است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق خود ترمیم شونده عایق خود ترمیم شونده, پوشش های ترمیم کننده بتن

بتن متریالی بسیار مقاوم است که از آن برای ساخت سازه های مختلف استفاده می شود. این ماده از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و یک متریال بسیار مهم در ساخت و ساز به شمار می آید. بتن ماده ای است که از ترکیب سیمان و سایر مواد افزودنی حاصل می شود و پس از خشک شدن ماده ای سخت و مقاوم ایجاد می کند. ترک، بزرگترین عیب بتن محسوب می شود. یک ترک کوچک در سازه های آبی مانند مخازن آب و بدنه سدها، می تواند فاجعه بار باشد. یا حداقل هزینه های گزافی را برای تعمیر سازه به بار بیاورد. سالانه بیش 6 میلیارد یورو فقط در اروپا صرف تعمیر و نگهداری سازه های بتنی می شود. بتن خودترمیم شونده از گسترش ترک خوردگی ممانعت نموده و ترک ها را بازسازی و پر می نماید. این بتن با افزودن مواد ترمیم کننده به بتن معمولی تولید می شود و عمر بسیار بالایی دارد. عامل اصلی ترمیم ترک های بتن وجود کپسول های سیلیکات سدیم در ساختار بتن است. ترکیب سیلیکات سدیم با بتن آن را قادر می سازد تا آسیب های خود را ترمیم نماید. بتن خود ترمیم شونده نوعی بتن حاوی باکتری است که به صورت خودکار ترک های خود را توسط باکتری ها پر می کند.