فروش انواع مواد و عایق رطوبتی جهت عایق کاری و آب بندی نما : نما در اصل به قسمت خارجی یک ساختمان گفته میشود و به دلیل تأثیر زیاد نما در تعیین چارچوب اجزای دیگر ساختمان از اهمیت به سزایی برخوردار است. از فواید داشتن نما در ساختمان علاوه بر زیبایی، کاهش منافذ است که مانع ورود باد، باران، حیوانات موذی مثل موش، گرما و سرما میشود. از معایب داشتن نما در ساختمانها کمبود نور و تهویه ی مناسب در ساختمان است. برای حل این مشکل از روزنه هایی از قبیل در و پنجره به‌عنوان قسمتی از نما استفاده می شود. در قرن نوزدهم به‌منظور داشتن تهویه و همچنین نور بیشتر در ساختمان از پنجره های شیشه ای بزرگ‌تر استفاده شد. علاقه به شفافیت در نماسازی معماران را به سمت استفاده از شیشه های سرتاسری سوق داد.

فروش انواع مواد و عایق رطوبتی جهت عایق کاری و آب بندی نما

با وجود این همچنان مشکل تهویه، نفوذ هوای سرد یا گرم و همچنین نفوذ آب در ساختمان وجود داشت، همهی این موارد به‌ضرورت آب‌ بندی نما اشاره دارد. انواع مواد آب بندی و عایق نما و مواد پر کننده درز های غیر سنگی مناسب برای کامپوزیت ، چوب ، زوار دور پنجره ها و شیشه در کرج و حومه توسط شرکت گوهر ابنیه پایتخت به فروش می سد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری انواع نما عایق کاری انواع نما, بهترین عایق ها در کرج تهران

انواع عایق های نما شامل :

  • چسب پلی یورتان ( اورتان) یا PU : بهترین ماده برای آب بندی درز زوار یا فریم پنجره ها و آب بندی کامپوزیت می باشد و در برابر کلیه نوسانات هوا، باران ، گرما و آفتاب مقاوم است ( البته در صورتی که خوب و تخصصی اجرا شود). پلی یورتان معمولا رنگی است و در رنگ های مشکی - سفید - خاکستری در بازار موجود است.
  • ماستیک ساختمانی : در رنگ های مشکی یا سفید بوده و از لحاظ قیمت و اثر بخشی بسیار کمتر از پلی یورتان می باشد و در برخی مواقع جهت درزگیری مورد استفاده قرار می گیرد.
  • چسب سیلیکون یا ( آکواریوم ) : این چسب معمولا برای نما سنگی به هیچ وجه استفاده نمی شود مخصوصا در جاهایی که درزهای ریز وجود دارد چرا که بر اثر سرما امکان باز شدن چسب از سطح کار وجود دارد مگر اینکه درز بیش از 5 میلیمتر باشد و چسب داخل درز نفوذ کند. بارها مشاهده کردیم که دور پنجره ها از بیرون چسب آکواریم یا سیلیکون اجرا شده و پس از کمتر از 6 ماه باز شده است ، به هیچ وجه استفاده از چسب آکواریم برای دور پنجره پیشنهاد نمی شود. چسب آکواریم چون بی رنگ است برای درز نماهای کامپوزیت هم میشه استفاده کرد البته فقط سطوح روی نما و غیر از طاقچه ها اونم به شرطی که UV یا ضد اشعه آفتاب باشه و سطح زیر کار رو به خوبی تمیز کنید.