روش های آب بندی و عایق کاری جکوزی و انواع استخر ها : آب بندی استخر و جکوزی یکی از مراحل بسیار مهم است. علاوه بر ضرورت اجرای آب بندی، اجرای درست و اصولی آن نیز ضرورت دارد. اگر آب بندی به درستی انجام نشود، پس از مدتی استخر و یا جکوزی شما آب کم میکند و باید سرامیک کنده شود و مجدد آب بندی شود. در نتیجه علاوه بر خسارت، هزینه مجدد نیز برای شما به وجود می آورد. استفاده از قیر و گونی و ایزوگام و دیگر محصولات نفتی جهت آب بندی و ایزولاسیون به علت اشکالات عمده فنی ، فرسودگی سریع و خطرات ناشی از آن مثل سوختگی و نشت آلودگی منسوخ شده است.

روش های آب بندی و عایق کاری جکوزی و انواع استخر ها

این محصول جدید جهت ایزولاسیون و آب بندی و مقاوم سازی مخازن ، استخرها ، سونا و جکوزی ، پشت بام ، سرویس های بهداشتی ، آبنما ، نماهای بارانگیر ، چاله آسانسور ، انواع سقف (سیمانی ، سنگی ، آجری ، سفالی ، ایرانیت سیمانی و … ) ، محوطه سازی ، ساخت و آب بندی انواع بلوک ، جداول و موزاییک و تمامی سازه هایی که در مجاورت مستقیم با آب ، رطوبت ، عوامل جوی و UV خورشیدی هستند استفاده می گردند و بهترین جایگزین برای مواد نفتی ، قیر و گونی ، ایزوگام و پوشش های قدیمی استفاده می گردد. روش های آب بندی استخرها و نحوه آب بندی استخر و عایق کاری استخر و آب بندی مخازن ذخیره آب بتنی و بلوکی و آجری به صورت های مختلفی اجرا می شوند . نحوه آب بندی و عایق کاری انواع استخر بتنی کشاورزی ، آب بندی استخر خانگی و استخرهای شنا عمومی و جکوزی به شرایط موجود استخرها بستگی دارد که در زیر توضیح داده شده است.

۱: موقعیت استخر موجود ( رو زمینی یا استخر داخل زمین ، استخر سرباز یا سرپوشیده )

۲: نوع سازه استخر ( استخر بتنی ، استخر آجری ، استخر با بلوک سیمانی ، فایبرگلاس )

۳: عمق استخر و حجم آب استخر (طول و عرض و ارتفاع استخر).

آب بندی و عایق کاری جکوزی آب بندی و عایق کاری جکوزی, انواع چسب عایق بندی

یکی از متداول‌ترین مواد جهت جلوگیری از نفوذ آب در استخر، استفاده از آب بند دوجزئی است. در آب‌بندی دو جزئی موادی به کار برده می‌شودکه یک جزء آن پودری سیمانی است که به صورت اصلاح شده با پودرهای پلیمری و معدنی ترکیب شده است و جزء دوم این ماده رزین امولسیونی آکریلیک است. در آب ‌بندی فشار مثبت ابتدا عمل جذبِ آب بتن سازه توسط پرایمر کاهش پیدا می‌کند، همچنین این پرایمرها سبب می شوند که چسبندگی سطح سازه استخر نیز افزایش پیدا کند.  سپس از موادی استفاده می‌شود که به اصطلاح آب ‌بند دو جزئی اِلاستومری نامیده می‌شود که از محصولات سهند شیمی هستند. بعد از استفاده از پرایمر و آب ‌بند دو جزئی، مرحله چسب کاشی است که توسط این چسب، کاشی‌ها نصب می‌شوند، درنهایت نوبت به استفاده از پودر بندکشی است که یکی دیگر از محصولات سهند شیمی هستند؛ توسط پودرهای بندکشی درزهای کاشی آب بندی می‌شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.