عرضه عایق های حرارتی معدنی پشم سنگ جهت اجرا در دیوار : این عایق‌ها شامل پشم سنگ، پشم‌شیشه (فایبرگلاس) و پشم معدنی هستند. این نوع عایق‌های حرارتی ضد قارچ و کپک هستند، به دلیل طبیعی بودن پایداری و مقاومت خوبی دارند، وزن کمی دارند و همچنین عایق صوتی خوبی هم به شمار می آیند. پشم سنگ عایق بسیار خوبی در برابر آتش است به‌طوری‌که معمولاً از آن برای عایق کردن تجهیزات برقی استفاده می‌شود ولی پشم‌شیشه این خاصیت را ندارد و به‌سرعت آتش می‌گیرد. هر دو این عایق‌ها در برابر رطوبت ضعیف هستند و برای استفاده در مناطق مرطوب پیشنهاد نمی ‌شوند. پشم سنگ نوعی عایق حرارتی است که از الیاف معدنی تشکیل شده است. مواد اولیه فراوری نماینده پشم سنگ، سنگ بازالت است که در نتیجه فعالیت های آتشفشانی ایجاد می شود.

عرضه عایق های حرارتی معدنی پشم سنگ جهت اجرا در دیوار

عایق پشم سنگ نوعی عایق حرارتی و صوتی ست که برای عایق کاری مکان های مختلف از جمله نیروگاه ها، پالایشگاه ها، لوله های حجیم، ساختمان ها و صنایع مختلف کاربرد دارد. تحمل دمایی پشم سنگ تا دمای 750 درجه سانتی گراد می باشد و عایقی کند سوز است که در مجاورت آتش شعله ور نشده و یاریی به توسعه آتش سوزی نمی نماید. این عایق صوتی, حرارتی از انتقال سر و صدا نیز به داخل ساختمان جلوگیری میکند و آرامش را به ارمغان می آورد. پشم سنگ جزء بی ضررترین عایق ها شناخته شده که هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. علاوه بر آن به دلیل به کار بردن مواد معدنی در تولید آن هیچ نوع اثر زیان آوری بر سلامتی انسان نمی گذارد و حساسیت ایجاد نمی کند. پشم سنگ علاوه بر اینکه نوعی عایق حرارتی است، عایق خوبی در برابر صوت نیز محسوب می شود. این عایق از انتقال سر و صدا جلوگیری می کند و تحمل آن در برابر صوت بالا می باشد. استفاده از پشم سنگ در صنعت ساختمان و عایق کاری از اتلاف انرژی جلوگیری می کند و کمک شایانی به بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان می نماید. عایق پشم سنگ در صنایع پتروشیمی، کوره ها، پالایشگاه ها، کانال های هوا و عایق بندی لوله ها به عنوان عایق صوتی یا حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی معدنی عایق حرارتی معدنی, انواع عایق حرارتی معدنی

عایق معدنی محصولی غیر فلزی و معدنی است که از مخلوط مواد اولیه با دقت کنترل شده تولید می شود و عمدتا شامل سنگ یا سیلیس است تا دمای مذاب گرم می شود. سپس شیشه مذاب یا سنگ مذاب چرخانده شده و برای پردازش بیشتر محصولات نهایی به یک تشک فیبری و انعطاف پذیر تشکیل می شود. خاصیت حرارتی ، حریق و آکوستیک استثنایی پشم معدنی از تشک الیاف ناشی از حرکت هوا و ترکیب شیمیایی پشم معدنی ناشی می شود. در واقع فضای خالی بین الیاف باعث خاصیت آکوستیک بودن و همچنین خاصیت عایق حرارتی الیاف معدنی می گردد.