بهترین پوشش های آب بندی استخر خاکی با کیفیت بالا : استخر های خاکی در شهرستان ها جهت ذخیره ی آب و یا حوضچه های پرورش ماهی ساخته شده است. با گذشت زمان مشاهده می شود که از حجم آب درون استخر ها کم شده و یا این که گل آلود شده است که این گونه مشکلات می تواند برای شما عزیزان هزینه های زیادی را داشته باشد. کارشناسان با تجربه و ماهر مجموعه ماندگار نانو با استفاده از مواد نانویی درجه یک و با کیفیت جهت عایق استخر خاکی می تواند مشکلات تان را تا حدود زیادی رفع نماید . عایق کردن استخر ها و مخازن ذخیره آب یکی از دغدغه های بهره وران منابع آبی می باشد. مهم نیست استخر شما برای کاربردهای صنعتی استفاده می شود و یا کاربردهای کشاورزی. مهم نیست مخزن شما برای ذخیره آب شرب است یا ذخیره مواد شیمیایی؛ عایق کردن و آب بند کردن آن یکی از اولویت های کاری محسوب می شود.

بهترین پوشش های آب بندی استخر خاکی با کیفیت بالا

عایق کردن و پوشش آب بند استخر خصوصاً در بحث ذخیره آب روز به روز اهمیت فراوان تری پیدا می کند. با توجه به خشکسالی های اخیر و کمبود منابع آبی در ایران، حفظ ذخایر آبی و جلوگیری از هدر رفتن حتی یک قطره آب به عنوان دغدغه مسئولان ذیربط و نیز بهره وران منابع آبی به شمار می رود. عایق کردن استخر یکی از بهترین، سریعترین و کم هزینه ترین روش های حفظ منابع آبی می باشد. برای عایق کردن استخرهای خاکی ذخیره آب و آب بندی آنها از پوشش ها و مواد مختلف و گوناگونی استفاده می شود که هر کدام مزایا و معایبی دارند. برخی از پوشش ها به طور سنتی اجرا می شدند که هنوز هم به خاطر هزینه های پایین و سهولت اجرا کاربرد دارند. گرچه میزان آب بندی آن ها نسبت به سایر پوشش ها تفاوت چشمگیری داشته باشد.

عایق استخر خاکی عایق استخر خاکی, انواع عایق پوشش در استخر

به طور کلی پوشش های متداول برای عایق کردن  استخر خاکی عبارتند از :

  1. پوشش با خاک غیر قابل نفوذ
  2. پوشش و عایق بندی با مصالح ساختمانی
  3. پوشش بتنی
  4. پوشش با مواد قیری یا ایزوگام
  5. پوشش گیاهی
  6. پوشش استخر با مواد پلاستیکی و پلیمری.

عایق کردن استخر آب و استفاده از پوشش ها علاوه بر آن که برای جلوگیری از نشت آب و انجام آب بندی می باشد، برای جلوگیری از آب شستگی دیواره و نفوذ آب به داخل دیوارهای استخر (و در نتیجه تخریب آن) و نیز جلوگیری از بروز مشکلات زهکشی و بالا آمدن سطح آب در اطراف استخر می باشد. بنابر این عایق کردن استخر خاکی یک کار با اهداف چند منظوره است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.