عایق کاری و ایزولاسیون کف توسط عایق امولسیونی قیری سرد اجرا: ماده ای است کمکی که به عنوان زیرسازی برای نصب ایزوگام جهت بالا بردن کیفیت عایق کاری و ایزولاسیون ساخته شده است. این ماده از ترکیب قیر و پودر‎های معدنی مخصوص بدست می‎آید و از لحاظ فیزیکی به صورت مایع بوده که می ‎توان این خمیر امولسیون را به صورت خالص یا رقیق شده با آب یا بنزین استفاده نمود البته در ابتدای پیدایش پرایمر این محصول را با بنزین مخلوط می ‎کردند که به دلیل خطرات و همچنین آسیب زدن به لایه پشت بام دیگر از این محلول استفاده نمی‎شود و بجای آن از محلول آب استفاده می‎ شود که هنگام اجرا در پشت بام آب آن تبخیر شده و یک لایه مقاوم و قابل انعطاف که دارای چسبندگی خوبی  می باشد به وجود می ‎آید.

عایق کاری و ایزولاسیون کف توسط عایق امولسیونی قیری سرد اجرا

عایق رطوبتی با قابلیت انعطاف زمینه جدیدی برای مصرف امولسیونی پلیمر پایه آب امروزه مانند قرن‌ها پیش ساخته شده از قیر همچنان به عنوان متداول‌ترین روش پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد قیر و یا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زیاد می‌باشد حتی امولسیون های ساخته شده از قیر نیز تغییر اندکی را در دشواری این کاربرد ایجاد نموده‌ اند. عایق امولسیونی مایع غلیظی به صورت امولسیون است که می توان آنرا به صورت خالص یا رقیق شده با آب استفاده نمود که پس از مصرف آب آن تبخیر شـده و یک لایه مقاوم و قابل انعطاف بوجود می آورد که در آب حل نمی گردد . عایق امولسیونی نوعی عایق رطوبتی است که نیاز به گرم کردن ندارد و در دمای نرمال مورد استفاده قرار می گیرد . ایجاد ترک در سازه های بتنی به لحاظ از دست دادن آب اختلاط در حالت خمیری، یکی از معضلات موجود برای کارفرمایان و مجریان محترم سازه های بتنی می باشد. وقتی بتن در حالت خمیری ، آب از دست می دهد و یا آب اختلاط توسط مقاطع پیرامون جذب می شود ، پدیده جمع شدگی و افت حجمی در بتن اتفاق می افتد که در نهایت منجر به ایجاد ترک های سطحی و یا عمقی در بتن خواهد شد. ترک ها بهترین و ساده ترین راه نفوذ یون ها و مواد مخرب به داخل بتن و ایجاد خوردگی بر روی شبکه میلگردی می باشند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری امولسیونی رطوبتی عایق کاری امولسیونی رطوبتی, اجرای عایق بندی رطوبتی

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در اکثر ساختمان‌ها دیده می‌شود، وجود نم و رطوبت است که باعث می‌شود به ساختمان خسارت‌های جبران ناپذیری وارد شود. از این رو باید عایقکاری رطوبتی ساختمان به نحو مناسب انجام شود. منظور از عایق کاری رطوبتی‌، پوشاندن سطح (دیوار، بام، کف و …) توسط یک یا چند لایه از مواد عایق است تا از نفوذ آب و رطوبت به درون آن جلوگیری شود.