مزایا مصرف امولسیونی پلیمر پایه قیری به عنوان پوشش محافظ : عایق رطوبتی با قابلیت انعطاف زمینه جدیدی برای مصرف امولسیونی پلیمر پایه آب امروزه مانند قرن ها پیش ساخته شده از قیر همچنان به عنوان رایج ترین روش پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد قیر و یا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زیاد می باشد حتی امولسیون های ساخته شده از قیر نیز تغییر اندکی را در دشواری این کاربرد ایجاد نموده اند. همانطور که می دانید باید قیر و گونی را تا میزان  ۱۵۰  تا  ۲۰۰  درجه سانتیگراد حرارت داد ، ریختن و تسطیح ترکیبی با این درجه حرارت بسیار دشوار می باشد . بنابراین امولسیون های ساخته شده از قیر با قابلیت کاربرد درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا مصرف امولسیونی پلیمر پایه قیری به عنوان پوشش محافظ 

این گونه امولسیون های نفتی در آب حدوداً دارای  ۵۰% قیر می باشد . با سفت شدن این امولسیون آب آن تبخیر و قیر بصورت بیندر باقی می ماند. ترکیبات کف سازی بام ، بر پایه امولسیون پلیمرهای جدید عملکرد کاملا‏ً متفاوتی دارند ، شاید مهمترین ویژگی آنها ایجاد یک لایه نازک ( فیلم )با قابلیت انعطاف بعد از خشک شدن باشد. برای ساختن قیر امولسیون، ماده امولسیون کافی و آب را با هم مخلوط کنید. البته گفته شده میزان ماده امولسیون بسیار کم و تقریبا در حدود ۳ تا ۵ درصد وزن قیر باشد. آّ به کار رفته شده نیز حداکثر ۳۰ تا ۵۰ درصد وزن قیر است. در ساخت قیر امولسیون ماده امولسیون ساز معمولا می تواند نمک آمونیوم، اسید آلی، و یا قلیا باشد؛ که موجب باردار شدن ذرات قیر می شوند. استفاده از قیر امولسیون فواید بسیاری دارد که از جمله آن می توان به کاهش آلودکی محیط زیست اشاره کرد. همچنین از دیگر کاربرد قیر امولسیون می توان به کاربرد آن را در زمینه آسفالت سرد در محیط های مرطوب یا  عایق کاری اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.عایق امولسیونی کفعایق امولسیونی کف, عایق کاری رطوبتی سطوح

از جمله مزایای این عایق جدید به شرح زیر است  :

۱  – فاقد آلودگی و آسیب های فیزولوژی می باشد.
۲  – کاربرد آنها ساده است  .
۳  – رنگ پذیرند  .
۴  – خطر آتش سوزی ندارند  .
۵  – چسبندگی خوبی نسبت به سطوح مختلف دارند.

عایق رطوبتی یک پوشش محافظ برای پشت بام، دیوار، کف، تأسیسات و لوله‌ها در برابر نفوذ آب و رطوبت است. رطوبت از طریق خاک و یا به دلیل بارندگی ممکن است از طریق بدنه یا سطح دیوار و یا زمین و پی جذب ساختمان شود؛ بنابراین از عایق رطوبتی در جهت کنترل رطوبت منازل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ایران از گذشته‌های دور قیرگونی در شهرها و کاه‌گل در روستاها از روش‌های مرسوم برای ایجاد عایق رطوبتی در پشت بام خانه‌ها بود. البته از غیر گونی برای آب‌بندی سرویس‌های بهداشتی، حمام، وام و استخرها نیز استفاده می‌شد. امروزه از این روش کمتر برای آب‌بندی و عایق کاری استفاده می‌شود و روش‌های دیگری جای آن را گرفته‌اند.