اجرای درزگیری و افزایش عایق بودن پنجره در برابر صدا و گرما : یکی از مهمترین دلایل استفاده از پنجره های دوجداره در صنعت ساختمان سازی عایق بندی و امکان درزگیری ان ودر نتیجه جلوگیری از ورود سرما در فصل زمستان و گرما در فصل تابستان است. سیستم تولید و مهندسی پنجره های دوجداره و همچنین استفاده از پروفیل مخصوص و  یراق آلات ، آب بندیها و لوازم درزگیری در کل فریم و درب و پنجره دوجداره  upvc و الومینیوم ،باعث عدم نفوذ آب و غبار معلق هوا به داخل محیط می شود. این موضوع در فصل بارندگی و سرما بیشتر احساس میشود. گر چه برای نفوذ احتمالی آب در بارش های فشاری نیز تمهیداتی اندیشه شده که بطور خودکار آب به خارج درب و پنجره دو جداره upvc و الومینیومی هدایت شود.

اجرای درزگیری و افزایش عایق بودن پنجره در برابر صدا و گرما

افزایش عایق بودن در برابر صدا و گرما و جلوگیری از نفوذ اب به داخل تنها با استفاده از لاستیک های درزگیر درب و پنجره دوجداره  امکانپذیر می باشد. لاستیک درزگیر درب و پنجره دو جداره دارای باکیفیت ترین مواد خام و همچنین پروپلین اتیلن دین مونومرمی باشد. این نوع مواد بکار رفته موجب مقاومت پنجره دوجداره upvc در برابر نور خورشید، اکسید شدن در برابر هوا، مقاومت سیستم پنجره های دوجداره در برابر فشار هوا و تحمل اختلاف دمایی بالا خواهد شد. و عایق بندی پنجره های دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم را تضمین خواهد کرد. درزگیری و استفاده از نوارهای دور پنجره ، اولین گام پیدا کردن درزها و جلوگیری از ورود هوا از طریق آنها می باشد . داخل و خارج پنجره ها را درزگیری کنید و در قاب پنجره از نوارهای مخصوص درزگیری استفاده کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این لاستیک درزگیر درب و پنجره دو جداره، استمرار و باقی ماندن در کیفیت اولیه می باشد. همچنین به سبب انبار انبوه مواد خام اولیه، استفاده از دستگاه های تغذیه تمام اتوماتیک، میکس مواد اولیه توسط رایانه و همچنین آزمایشگاه های تست مواد اولیه و کنترل کیفی محصول نهایی، تمامی لاستیک های درزگیر درب و پنجره دوجداره با کیفیت و استاندارد یکسانی تولید می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق درزگیری پنجره عایق درزگیری پنجره, انواع عایق های درزبندی

درزگیرها دارای مدل های مختلفی از قبیل فوم ، وینیل ، رزین و انواع دیگر می باشند. با توجه به نیاز و نوع درب و پنجره می توان نوع درزگیر را انتخاب نمود . مدل های وینیلی و رزینی برای انواع درزها و تمام فصول ، کاربرد دارند .باز کردن و تعویض آنها نیز به راحتی امکان پذیر است. درب و پنجره های قدیمی با گذشت زمان آسیب بیشتری می بینند و عایق بندی آنها نیز کمی مشکل تر است .درگیرهای فومی برای این مدل درب و پنجره ها گزینه مناسبی می باشند. فشردگی بافت این نوع درزگیرها ، قابلیت پوشش دهی بسیار از مزایای این نوع عایق است. این درزگیرها می توانند درزها را همیشه بسته نگه دارند. در هر چهار طرف قاب درب و پنجره می توان از درزگیر فومی استفاده کرد. در پشت اغلب این نوع درزگیرها چسب وجود دارد تا با چسبیدن بر روی سطح مورد نظر ، از ورود و خروج هوا و اتلاف انرژی جلوگیری کنند.