عایق نواری smr استخری جهت جلوگیری از ترک و درز استخر : برای آب‌ بندی استخر علاوه بر دوام عایق در برابر موادی چون کلر، به نکات بسیار دیگری نظیر وجود یا عدم آب فشار منفی، جنس ساختار و جنس رویه استخر، کاربری استخر و نظایر آن توجه کرد. به طور کلی عایق بندی استخر چالش های فراوانی دارد و با عایق کردن اماکنی مانند سرویس های بهداشتی بسیار متفاوت است. این محصول فوق‌ العاده کاربردی، مصرف گسترده ای در صنایع سردخانه سازی وبرودت-کستارگاه ها-درمانگاه های صحرایی-پوشش سوله- درزبندی لاسخترها_کارخانه های تولیدی ساختمان ها-هتل ها-کانکس سازی-پتروشیمی ها-نیروگاه های برق و … می‌ باشد. مواد مصرفی در ساندویچ پانل های تولیدی مرسوم از جنس پلی اورتان با دانسیته ۴۰ می‌باشد. به دلیل جلوگیری از اشتعال زا بودن این مواد و دفع خطر حریق در سازه هایی که با ساندویچ پانل ساخته می‌شوند در این محصولات موادB2 استفاده می‌شود که باعث جلوگیری از شعله ور شدن این محصولات شود.

عایق نواری smr استخری جهت جلوگیری از ترک و درز استخر

استخرها معمولا فقط محلی برای ذخیره و نگهداری آب نیستند که البته استخرهایی به این منظور هم داریم مثل استخرهای نگهداری آب که برای آبیاری مزارع و باغات احداث می شوند اما به یاد داشته باشید در این جا، موضوع بحث ما استخرهایی بودند که در طبقات بالا یا روی روف ساخته شده اند و فشار منفی ندارند. پس قاعدتا این استخر به منظور شنا طراحی و ساخته شده است. خوب! در استخری که برای شنا طراحی شده است منطقا باید انتظار داشته باشیم که افراد استفاده کننده در آن شیرجه بزنند یا دست کم شنا کنند و این یعنی تولید موج. این موج به سمت دیواره ها حرکت کرده و باعث ضربه خوردن آنها و لرزششان می شود. حال یک عایق خشک را در نظر بگیرید که دیواره را پوشانده است. بر اثر لرزش دیوار، عایق غیر منعطف از سطح جدا شده و باعث نشتی استخر می شود به همین سادگی. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نواری smr استخر عایق نواری smr استخر, انواع عایق های استخری

عایق کاری و آب بندی استخر مهم‌ترین مرحله ساخت هر استخر است. زیرا عایق کاری استخر هم باعث جلوگیری از نشت آب استخر می‌شود و هم به حفظ گردش آب استخر کمک می کند. همچنین به دلیل جلوگیری از تبادل دما با محیط، نوعی عایق حرارتی برای استخر نیز محسوب می‌شود. وجود این عایق باعث جلوگیری از ورود آب‌های سطحی و زیر سطحی به داخل استخر می‌شود. با اجرای یکی لایه از عایق قیری روی دیواره بیرونی، می‌تواند عمر استخر خود را افزایش دهید. زیرا این کار از ورود آب‌های زیر سطحی به داخل استخر جلوگیری کرده و از استخر شما در مقابل هجوم مواد کلرات و سولفاته شدن محافظت نماید.