انواع چسب بتن اب بندی مایع روان شیری سطحی در سازه : این ماده در دو حالت فیزیکی مایع و پودری عرضه می گردد . نوع مایع آن افزودنی مناسب برای آب بندی و نفوذ ناپذیر ساختن انواع ملات های بنایی و دوغاب کاری است و نوع پودری آن هم بدلیل اندازه میکرونیزه مواد سازنده اش و حالت آبگریزی که دارد به عنوان بهترین فیلر ضد آب برای پر نمودن ریز فضا های خالی و میکروسکوپی بین اجزاء سازنده بتن کاربرد دارد . چسب بتن بعنوان یک ماده در صنعت ساختمان برای آب بندی نمودن بتن ، افزایش چسبندگی ، ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی های سطحی و عمقی مورد استفاده قرار می گیرد. چسب بتن مقاومت کششی و خمشی بالائی دارد و باعث بالا بردن افزایش دوام بتن ، گچ و آهک نیز می گردد.  بتن همچنین برای افزایش چسبندگی بتن تازه بمنظور چسبیدن به بتن قدیم در موارد مختلف همچون ، تعمیر سازه های بتنی نیز استفاده کرد. بیشترین کاربرد چسب بتن در زمینه تعمیرات می باشد که با افزودن به ملات ، مخلوط هماهنگ و همگنی تشکیل شده و مانع تراوش آب و تفکیک دانه های ریز و درشت می شود.

انواع چسب بتن اب بندی مایع روان شیری سطحی در سازه

چسب بتن اب بندی مایع روان شیری رنگ بر پایه استایرن بوتادین می باشد که دارای کاربرد دوگانه است. این محصول علاوه بر داشتن ویژگی های چسب بتن استحکامی به عنوان یک افزودنی اب بند کننده در بتن و ملات های پایه سیمانی استفاده می شود. این چسب خود را در دسته بندی مواد آبگریزنما جای داده و نقشی دومنظوره ایفا می کند و با اکثر محصولات ساختمانی همخوانی دارد. چسب بتن از تراوش آب جلوگیری کرده و مانع تفکیک دانه های ریز و درشت می شود و برای آب بندی بتن بکار می رود. اگر سازه های بتنی دچار آسیب دیدگی سطحی و عمقی شده باشند با چسب بتن ضد آب می توان آنها را ترمیم نمود و به عنوان ترمیم کننده بتن استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب بتن ضد آب چسب بتن ضد آب, انواع پوشش های بتن

مزایای چسب بتن واترپروف :

  • افزایش مقاومت چسبندگی ملات به بتن قدیم بدون استفاده از توری های فلزی.

  • کاهش ترک ناشی از عدم جمع شدگی.

  • مناسب جهت آب بندی منابع آب آشامیدنی و استخر.

  • افزایش مقاومت کششی و خمشی و مقاومت سایشی.

  • مقاومت بالا در برابر نمک های یخ زدا.

  • انعطاف پذیری بالا.

چسب بتن ضد آب محصولی است برپایه سیمان به همراه مواد مضاف لازم جهت نصب کاشی سرامیک سنگ وآجر در محیط های مختلف محیط های مرطوب و یا سطوحی که با آب در تماس هستند چسب بتن ضد آب محیط های شیمیایی و قلیایی و یا محیط هایی با تراکم بالا و انقباظ و انبساط شدید.