اجرای عایق بندی استخرهای تفریحی با مایع واترپروف : درست است که با آب بندی استخرها در وهله اول به عایق بندی آن کمک می‌کنیم، اما به جز این مورد، آب بندی دارای مزیت‌های دیگری هم می‌باشد. با استفاده از آب بند کننده‌های مناسب شما متوجه می‌شوید که برای مدتی طولانی استخرها از نمای بیرونی بسیار خوبی برخوردار هستند. بعلاوه، آب بندی کردن، موجب محافظت از سازه استخر در برابر یخ زدگی و سرما خواهید شد. آب بندی کف استخر نیز از موارد دیگری است که توجه به آن حائز اهمیت است و بدون آن بعد از مدتی کف استخر تخریب شده یا آسیب می‌بیند.

اجرای عایق بندی استخرهای تفریحی با مایع واترپروف

استخرها مکان های تفریحی مناسبی برای تمام فصول می باشند ولی باید در نظر داشت که مانند هر سازه دیگری استخر ها هم نیاز به نگه داری و مراقبت های ویژه ای دارند.یکی از مهم‌ترین نکات در ساخت و نگه‌داری از یک استخر توجه به آب ‌بندی استخر است؛ مواد تشکیل دهنده استخر ها که عمدتا سیمان و مواد نفوذ پذیر هستند باعث درز احتمالی آب در میان این مواد سیمانی شده و در نهایت باعث ترک استخر و خرابی آن خواهد شد. کسانی که به استفاده از استخر علاقه دارند باید این موضوع را در نظر داشته باشند که از آنجایی که بیشتر استخرها از سیمان ساخته شده‌اند بنابراین باید با عایق‌بندی استخرها از تخریب و نشت کردن آب در آن جلوگیری شود. معمولا عایق رطوبتی طی دو مرحله روی سطح اعمال می شود و استفاده از یک محصول با کیفیت می تواند این اطمینان را بدهد که استخر شما در برابر نفوذ مواد خورنده و آب های زیر زمینی کاملا مقاوم شده است. اگر می خواهید سطح وسیعی را آب بندی کنید، استفاده از واترپروف مایع سرعت کار شما را بالا می برد. زیرا می توان آن را با تجهیزاتی مانند اسپری روی سطح پاشید و بسیار سریع تر از سایر محصولات عمل می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی استخر بتنی عایق بندی استخر بتنی, اجرای خدمات آب بندی استخر

اگر فضای استخرها به درستی عایق و آب بندی نشود، گرما از طریق دیواره‌ها به سمت بیرون هدر می‌رود و دمای آب استخر به شدت کاهش پیدا می‌کند. آب بندی، روش‌های متعددی را در بر دارد اما پیش از آن باید توجه داشته باشید که نخستین موردی که در آب بندی، باید حتما مورد توجه قرار گیرد آب بندی سازه بتنی استخر در هنگام بتن ریزی است. در کنار جلوگیری از نشتی آب می‌توان به موارد دیگری نیز اشاره کرد که باعث می‌شود آب بندی استخر اهمیت پیدا کند؛ با استفاده از آب بند کننده شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که استخر به مدت طولانی از نمای بیرونی خوبی برخوردار است؛ همچنین عایق ‌بندی استخر سبب حفاظت از استخر در برابر سرمای زیاد و یخ‌زدگی می شود.